Ku dnešnej fotogalérii z Miškolca: odkiaľ sa Maďari dostali k prototypom KT8 (210 a 211)? Z Košíc ich nemajú, naše úspešne behajú, nevie náhodou niekto niečo?
Trochu špeciálna výhybka..."Srdcovka" je tá otočná koľajnica v krížení a je to mechanicky spriahnuté s "jazykmi",pripomína mi to tzv. vlečnú výhybku.Pekný kúsok strojáriny,ale na výhybky na tatranskej zubačke to nemá...?
pri striedani zmien robi NP elektricka R1 do US Steel, pretoze cez vikend su na 6-ke aj R-kach solo vozy a NP poradie je KT-cko, teda ako velkokapacitna jazdi na hlavne striedania do USS. Tri zvysne medzitym tocia na 6ke a potom kvoli prestavkam sa to poradie miesa
Pozeral som si cestovny poriadok linky 6 na vikend (odchody zo Stanicneho nam.) a celkom som nepochopil ze ako je to s tym NP vozidlom.
Konkretne - jeden odchod je o 12:01, potom 3 hodiny nic (kde je ?) potom 15:01 aj 16:01 (ako to stihne ked su vo vyprave az 4 vozidla), potom je zase 3 hodiny niekde v pr*eli...?
Ja som si myslel ze su tam proste 4 vozidla a idu cely den rad za radom, ale zjavne to bude nejako inak asi. Neviete niekto ?
Neviem odkiaľ chodia takéto informácie...Praha Střešovice už má svoj historičák, o nejakom záujme o naše KT počujem prvý krát a to mám infokanály aj v Česku...
Nič také ako nejaký zápis za historické vozidlá neexistuje, stále sú to riadne prevádzkové vozy. Z našej strany je len chcenie, že až keď raz sa vyradia, tak aby ostala jedna zachovaná a potom možno uvažovať o nejakej pamiatkovej ochrane.Ale to je ešte vo hviezdach...
Nejaké retroúpravy...O to by musel mať záujem aj prevádzkovateľ.Pre nás je podstané, že to jazdí a ešte dúfam jazdiť bude...
A sakra... Zasa tá hnusná elektrika ? Nech príde generanálny vyšetriť most v železiarňach. Lebo má takmer identické symptómy. Amíci už síce diagnózu stanovili, ale jeden nikdy nevie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Alco