Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: elektrickar #4700:
napr. z Jazera odchádza L 9 o 22:31 a smeruje do vozovne - končí táto služba svoj riadny posledný spoj pred 22:00?
Reakcia na: jt #4699:
Spoje, ktore koncia po 22:00 hodine uz nepremavaju ako DO VOZOVNE iba ako MANIPUL. JAZDA. ?
Reakcia na: Isidor #4691:
Ja som nikdy nemal problém s nastúpením do vozidla na zastávke pri DPMK. V CP je na označovníku uvedená síce iba R6, no zastaví tam každý výjazd, pokiaľ je tam cestujúci. V tom plánovači mi napadlo, že tá linka / by mohla byť zamestnanecký spoj, len to je už asi neskoro.

Re #4697 Peter55: Ani do vozovne sa nemôže jazdiť ako PRESUN, ale ako DO VOZOVNE (resp. opačne ako výjazd). Ako MANIPULAČNÁ JAZDA sa presúva záloha na východziu, resp. nácestnú zastávku linky spoja, ktorý má nahradzovať. Tiež dielňari sa takto presúvajú po pokazené vozidlo. Opravte ma niekto ak sa mýlim, ale tak by to malo byť.
Reakcia na: Peter55 #4697:
niektoré z tých spojov, ktoré vyhľadávač našiel v nižšie uvedenom príklade, sú aj v CP - hoci iných liniek, 1 z nich nie je ( teda 2, ak rátam aj autobusový ). Malo by sa to ujednotiť.
Reakcia na: TA #4696:
Podľa mňa nie je PRESUN len to že ide voz z konečnej niekde inde ale aj z vozovne / garaže na linku. Neviem prečo by mal zastavovať resp. brať ľudi keď to je manipulačny presun / jazda
Reakcia na: Peter55 #4693:
odkedy sú výjazdy z vozovne presunmi ( teda aspoň niektoré )?

Re #4694 tbus: ak je daný spoj v oficiálnom vyhľadávači spojení DPMK, tak by naozaj mal existovať, inak si DPMK robí z cestujúcich dobrý deň.
... ale Isidor píše :

"autobusom linky "/" "

A snáď aj autobusy majú výjazdy? Od DPMK?
Reakcia na: TA #4692:
áno električky navlečú do maskáčovej plachty aby ich nebolo vidieť... ? šak ráno je cenná každá minúta, a z vozovne ich týmto smerom vtedy jazdí neúrekom (aj 5 súprav za sebou ) , azda chceš aby aj zastavovali?
Reakcia na: TA #4692:
Spoj a PRESUN je rozdiel.
Reakcia na: Isidor #4691:
vzhľadom k tomu, že tieto spoje nie sú v CP a DPMK ich dokonalo tají, tak sa nečudujem, ak je ich obsadenosť nulová.
Reakcia na: TA #4690:
predpokladám, že hej. Zaujímalo by ma ale, aká by bola v praxi úspešnosť nástupu na výjazdový spoj už na zast. DPMK ?
Reakcia na: Isidor #4689:
zvyšné električkové spoje sú výjazdy z vozovne?
Tuší niekto, prečo človeka miestny vyhľadávač spojenia posiela zo zast. DPMK na Havlíčkovu o 4:13 ráno autobusom linky "/", ktorý ide danú cestu 12 min. bez zastavenia inde? ☺ Mám teóriu, ale počkám si najprv na iné názory 🙂
http://www.imhd.sk/ke/?w=3825242e29ef21292e252a2f3033ef2f302523ea&lang=&z1x=DP+mesta+kosice&z2x=Havlickova&odpr=0&datum=7.04.2010&cas=4%3A00&mnp=2&np=5&ptyp=0&rch=1#spojenie1
šetko najlepšie ku Crossfireovým narodeninám. ?
nickovinám ? ?
Ale dííky, cmuuuuuq
Vsetko najlepsie Isidorovi k jeho nickovinam. ?
Reakcia na: 5 #4682:
Áno má.
Reakcia na: 5 #4682:
Z diskusie pod článkom:

Tento rušeň má priamočinnú vzduchovú brzdu, má samočinnú vzduchovú brzdu, má EDB a na každom stanovišti ručnú brzdu. Takže je málo pravdepodobné, že všetky zlyhajú naraz. Preto pochybujem o absolútnej poruche všetkých brzd.
Tam bol prítomný moment prekvapenia následný nedostatok času zastaviť rušeň. Bola to chyba rušňovodiča, možno výpravcu, alebo oboch.
Technická chyba je možná, ale skôr v polohe, že rušeň nečakane vybehol do výkonu.

Chody vlakov sú od posunu chránené tak, že výhybky zo susediacich koľají sa prestavuju do takzvaného odvratu, t.j. tak, aby nesmerovali na koľaj, po ktorej sa očakáva chod vlaku. Robí sa to samočinne. Vlak s posunom sa môže zraziť iba v miestach, kde sa dve koľaje definitývne zbiehajú (je to zjednodušené vysvetlenie.).
Ak do cesty vlaku niečo predsa vojde, tak návestidlá platné pre vlak z návesti "voľno" padnú samočinne na návesť "stoj".
Reakcia na: 5 #4682:

Áno, obe vozidlá, ktoré prešli ich rukami sú nefunkčné...
„Rušeň z dosiaľ nezistených príčin počas skúšok elektrodynamickej brzdy narazil do posledného vozňa odstavenej súpravy osobného vlaku,“ povedala pre tlačové agentúry zástupkyňa hovorkyne krajského policajného riaditeľstva v Košiciach Jana Mésarová.
Polícia tak potvrdila dohady, že rušeň vyšiel asi z 500 metrov vzdialeného depa, aby skúšal brzdy. Preto v ňom boli aj traja zamestnanci Elektrotechnického výskumného a projektového ústavu z Novej Dubnice, ktorý ich vyvinul.
http://korzar.sme.sk/c/5313096/skusky-brzd-na-staniciach-su-vraj-bezny-standard.html

Hm, brzdy, Nová Dubnica? Nemá ten ústav dačo spoločné s našou 359?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.