ved sa to tu na fore (aj na inych forach) uz x-krat rozoberalo, ved len skus dat vyhladavat "229+298" a myslim ze by si nasiel dost prispevkov na to, aby si to dokazal takto "znalecky" spisat ?
T2 #229 v roku 1976, keď na jej papieroch už bola "náhradná skriňa" T3CS, dostala papiere inej T2 a bola prečíslovaná na #100, pričom dostala iba čelá T3 a slúžila na ako cvičné vozidlo.
T3CS #229 prišla do KE v roku 1976 ako "náhradná skriňa". O dva roky na to bola "účastníkom" tej tragickej nehody 30.10.1978. Po nehode bola zlikvidovaná a zošrotovaná. (Viac o tom, ako to bolo s jej papiermi o pár riadkov nižšie.)
T3SU #229/II prišla do KE až v roku 1980, t. j. rok po nehode. Taktiež to bola kompletná električka, iba dostala papiere po T3CS #229. A tak jazdila až do 1999.
T3 #298 ako nová prišla v roku 1964. V súprave s T3CS #229 bola tou tragickou 6 - tkou, čo havarovala 30.10.1978. Po nehode bola opravená a stal sa z nej merací vozeň #101 a DP slúžila až do roku 1999.
T3SU #298/II prišla spoločne s T3SU #229/II v roku 1980 a rovnako ako ona dostala papiere po "menovcovi" T3 #298. Sa mi marí, že rovnako ako T3SU #229/II dojazdila v roku 1999 a že dokonca jazdili spolu v súprave.
Pokiaľ viem, tak T3CS (napr. aj #229), teda papierovo "náhradné skrine", boli kompletné električky s papiermi pôvodných T2. V nich boli zapísané ako rekonštrukcie električiek T2, rovnako ako v Bratislave.
Hoci už nejaký ten mesiac mám katalóg na starosti, električkami som sa doteraz ešte veľmi nezaoberal, preto nevylučujem, že tam môžu byť nejaké chyby, ale aj na ne príde. ?
Ja viem tak, že náhradné skrine boli kompletné električky akurát bez TP, ktorý dostali z pôvodných vozňov. Pôvodná T2 229 jazdila ešte do roku ?1990? ako koľajový brus.
to hej, ale klebetilo sa prave o nej, kedze je to asi najzachovalejsia B732 v kosiciach aj okoli... na druhej strane som sa potesil ze neskoncila v srote, a asi tak skoro ani neskonci. Neoemtestovany bus v DPMK je predsa unikat ?
hej, spomenul som si na rychloopravu 6289 (o ktorej sa hovorilo ako o buducom historicaku) pred DOD na jar minuleho roka, ako som uvidel tie nove "zvonceky" nad dverami a zeleny lak ? ale aspon uz ma majak vpredu ?
to by nebolo uz velmi historicke vozidlo. Historicke vozidlo by malo vyzerat tak, ako vyslo z linky, s nejakymi charakteristickymi prvkami po zaradeni do premavky ( tabule, oznacovace, spriahadla, nater...... )
Toto povec nejakemu veteranistovi tak ťa zabije než to dopovieš.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt