po každom daždi sa na Kuzmányho aj na Štúrovej vytvárajú celkom slušné zásoby vody v podobe mlák na ceste, ale to bol určite zámer projektanta, pretože autá potom tieto mláky rozstrekujú rovno na trávnik ? Teda stačí polievať cestu a bude aj zavlažovanie trávnika ?
Nie je to ideálny spôsob polievania – auto idúce pomalou rýchlosťou alebo stojace v jedinom jazdnom pruhu, ktoré tým pádom blokuje prejazd ostatným vozidlám, nie je vôbec vhodné riešenie. Presne sa to ukázalo, keď na Kuzmányho polievali trávnik – v rannej špičke sa tvorili slušné kolóny a zbytočne vznikali kolízne situácie. To už fakt radšej použiť cisternovú T3.
Ta ňe, lebo nebodaj by mohol každý cestujúci sediet, neboli by tlačenice a teda by sa dalo cestovať na "úrovni", čo by znamenalo, že cestujúci by si odvykli od prepravy podľa "Košickej technickej normy o cestovaní v štýle sardiniek v konzerve". A toto je neprípustné!!! ? ?
No aj ja by som to prirovnal k pozemnej lanovke,akurát má svoju dráhu vyššie.. Je to pekné,ale náklady museli byť fakt vysoké. Možno to zasponzorovala EU
Praveze male vozidla, husty interval. Perfektne ukazane ako ma fungovat MHD. Okrem toho, je to pouzitelne aj ako turisticka atrakcia
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
romeo