Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 5801 #10249:
Pravdepodobne to bude Vario LF 4 (štvorčlánkové obojsmerné), ktoré vyrieši všetky problémy v Ke súvisiace z rekonštrukciou el. tratí...
Reakcia na: COMFORT #10247:
Nemáš za čo...?
Opäť veľká gratulácia tvorcovi za úžasné a príkladné spracovanie podľa dizajnmanuálu - prehľadné, jasné a bilingválne. ? ?

http://www.dpmk.sk/sites/default/files/nahradna_autobusova_doprava_1.pdf
Reakcia na: Alco #10245:
Hehe...Namiesto Dúhy príde Vietkong? ?
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7779796/kosicky-primator-rasi-bol-s-lenartovou-vo-vietname.html
Riško bol náhodou zháňať robošov a firmy na dokončenie rekonštrukcie tratí, žádná dovolená s opačným pohlavím mimomanželského pôvodu!!
Reakcia na: romeo #10243:
Tak ak by rozšírili to by bolo super, pokiaľ by ceny boli prijateľné. A o cestujúcich by určite núdza nebola ?
Reakcia na: Pali_KE #10242:
šiel som tak minulý rok,no pokiaľ nemá človek zadarmo,vyjde spiatočný na 29€. ten tiger má akciové spiatočné lístky za 20€. Nevýhoda je,že ide cez oravu,vraj pre zápchy pri Zakopanom a v zime zjazdnosti ciest,ale písali že budú uvažovať aj o tejto trase ak bude záujem. Ale čítal som,že aj ten polskibus plánuje rozšíriť linky na SVK a CZE ?

Base- hej o tej linke som tiež vedel,len šla na Rzeszow
Reakcia na: romeo #10240:
Z KE do Krakova sa dá celkom lacno dostať od 15.6. do 15.10. aj takto:

Vlak do PP : 5,30 € / prípadne zľavnený / prípadne zadarmo
_______________________________________________________

Z PP do Zakopaneho autobus poľ. spoločnosti Strama 5,50 € :

http://www.strama.eu/ceny-biletow-zakopane-poprad.html
_______________________________________________________

A zo Zakopaneho do Krakova cca 8x denne s PolskiBus za 15 PLN (dnes cca 3,70 €)

http://www.polskibus.com/
Reakcia na: romeo #10240:
Z KE som vedel iba o jednej z Grécka do Poľska cez Košice, ale o tomto nie...
Netušil som,že máme z KE priamu linku do Krakowa. Vraj od 15.5 sú spoje dostupné a firmu má hovorca student agency,takže sa spoje dajú nájsť aj v ich rezervačnom systéme. Síce len mikrobusy ale aspoň niečo

prikladám aj ich web http://www.tigerexpress.eu/cs/
Reakcia na: Alco #10237:
Ešteže nepopraskal Patkaň áruház, to by bola národná tragédia...? ? ?
Tož "Dúhoši" sa činia, viď http://www.kosicednes.sk/rekonstrukcia-trati-sposobila-trhlina-aj-na-budove-na-namesti-osloboditelov/ za chvíľu roztr.kajú celé histerické jadro Rašíc, len tak ďalej!
Reakcia na: romeo #10235:
Predpokladam, ze tam bude jazdit len nahrada za elektricky, a zvysok busov z bardejovskej skor cez moldavsku, pre taku 10 by mi prislo dost krkolomne tahat ju naokolo cez bernolakovu
Reakcia na: Dispecer #10234:
Bol tam asfaltový spomaľovač..no ale bežne tam linka 25 zachádza ráno k škole ak sa nemýlim. Mne to síce vyhovuje viac bez retardéra,no aj tak divné ?

Skôr ma zaujíma aké busy tam majú jazdiť. Že by x6,10 a 32 vynechali zastávku soša? ?
Košickým školákom pre rekonštrukciu tratí zobrali retardér
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7764942/kosickym-skolakom-pre-rekonstrukciu-trati-zobrali-retarder.html

Tam bola tá "asfaltová kôpka", či také tie plastové (obvykle žlto-čierne)? Ak by tam dali tie žlto-čierne, bolo by to také neprejazdné pre MHD?

P. S. Na Klimkovičovej stále je ten spomaľovač, nie?
Reakcia na: Dispecer #10232:
Zaujímavá téma?
Hm, keď sa blíži deadline na bakalárky, diplomovky,... tak dotazníkov nikdy nie je dosť... ?

Tento nám dorazil do správ na FB:
http://goo.gl/forms/GjueOvFsLU
Dátum o ukončení prevádzky dvojnápravových vozov 15.4.1968 nie je správny. Je možné, že úradne bola prevádzka ukončená, ale staré súpravy na linkách 3 a 7 jazdili až do 30.4. Je možné, že na nejaké poradie boli nasadené téčka. To dátum si pamatám dodnes, lebo sa týka jednej rodinnej udalosti a ten den som sa viezol sedmičkou. Práve prvého mája som si všimol, že na 3 a 7 nasadili téčka. Obidve linky už dva roky umožnovali prevádzku jednosmerných vozov, zrejme to súviselo s dožívaním personálu a objektu starej vozovne, kde vozy boli do posledného dna deponované. Hned po 1.máji sa začalo s likvidáciou starých vozov a následne aj objektu vozovne.
Na linkách 1 a 4 bola ukončená prevádzka starých vozov už niekedy v roku 1964, po druhej dodávke T3. Už počiatkom 60-tych rokov po ukončených dodávkach T2 sa objavovali na tejto trati len v špičkách. Obojsmerných vozov bola do roku 1965 potreba - nutnost na linkách 2, 5 a 7. Ich vyradovaním sa začal prejavovat paradoxne ich nedostatok pre nemožnost nasadenia jednosmerných vozov /chýbajúce smyčky/. Ten bol nasledovne riešený spojením liniek 2 a 7 , tam jazdili okrem starých súprav aj téčka. L 5/** bola zrušená. Linka 2/7 jazdila až do r.1965 do prerušenia dopravy v úseku žst - Stromova. Bola vybudovaná smyčka okolo starej vozovne a od tej doby staré vozy jazdili už len na 3 a 7 spočiatku solo (vleky stáli bez využitia vo vozovni), ku koncu s vlekmi. Dobovou zaujímavostou je, že asi rok pred ukončením prevádzky dostalo viac mv a vv nový náter.
**/ Na linku do Tahanoviec bola ešte na krátku dobu pred zrušením trate predlžená L 2 - téčka.
"Velká sláva" s nasadením téčiek na L 3,7 skončila za rok, ked boli obidve linky zrušené.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.