Diskusné fórum › Off-Topic Fórum
Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

5801dnes, 17:08 #10982 Re:
Reakcia na #10981 od mi.v:
To je tým uhlom. Je to skreslené.
mi.vdnes, 15:31 #10981 Re:
Reakcia na #10980 od veteran:
neviem, či to je takto osadené aj inde, ale pod tým uhlom pohľadu stĺp zakrýva spodný riadok
veterandnes, 13:23 #10980 Re:
Reakcia na #10979 od 5801:
Bol asi strašný problém nájsť v počítači Arial... Naproti tomu farby používať vedia, vidieť to hlavne na balkánskych výlukových oznamoch. Čím viac pásov, tým viac Adidas, čím viac farieb, tým viac DPMK
5801dnes, 11:54 #10979 Re:
Reakcia na #10977 od afeno:
Podľa mňa ako tlačili na nejaký voz e.č. tak rovno v Klavike a v rovnakej veľkosti písma vytlačili aj ten nápis. Také Košické riešenie
Jaroslawdnes, 8:30 #10978 Re:
Reakcia na #10973 od mi.v:
To sú normy DPMK.
afenodnes, 7:54 #10977 Re:
Reakcia na #10974 od 5801:
kriste, to vyzerá.....
cedindnes, 7:13 #10976 Re:
Reakcia na #10970 od Troll:
Na primátora ako teoretická podkutosť celkom dobré. Ešte keby k týmto slovám pribudla aj realizácia...
Plus tam chýba ešte možnosť jazdy autobusov po električkových tratiach a združené zastávky, čo sa pri aktuálnych rekonštrukciách dosť zanedbalo.
TAvčera, 17:56 #10975 Re:
Reakcia na #10974 od 5801:
Toľké plytvanie prostriedkami. Veď tam stačilo dať OÚ. Každý predsa musí vedieť, čo to znamená. Ale nesklamali úplne – aspoň, že je to písané iným fontom.
5801včera, 16:34 #10974 Re:
Aleluja

mi.vvčera, 16:01 #10973 Re:
Reakcia na #10971 od S499.1023:
Zaujímali by ma aktuálne slovenské normy (STN). Ako ste tu mohli nedávno čítať, na priamom úseku pred križovatkou VSS nezriadili koľajovú spleť kvôli obmedzeniam daným normou, pretože by skriňa vozidla bola ďaleko od nástupného ostrovčeka – ale pritom akonáhle ide o oblúk, zrazu nie je problém, aby nástupný ostrovček bol od vozidla oveľa ďalej ako by mohlo nastať v prípade tej splete. Tam už je vzdialenosť druhoradá?

Je za tým norma? Projektovanie? Nepružné pochopenie noriem? Inými slovami, dalo by sa to pri rovnakej STN naprojektovať aj inak? Alebo jednoducho normy v ČR (ČSN) umožňujú iné projektovanie ako STN?
S499.1023včera, 15:26 #10972 Re:
Reakcia na #10970 od Troll:
Však súdruh primáš naopak konzistentne konštatuje, že o klimatizáciu nejde .
S499.1023včera, 15:25 #10971 Re:
Reakcia na #10968 od Podhradovčan:
Zaujímavé, že napr- v Ostrave také vykúsané hrany ostrovčekov nemajú a jazdí tak ako VarioLF2, tak KT8, ba ja T6.
Trollvčera, 13:49 #10970 Re:
"„Nejde tu len o pohodlie cestujúcich či klimatizáciu električiek a autobusov. Musíme dospieť k stavu, že autobusom alebo električkou sa človek dostane tam, kam potrebuje skôr, ako vlastným autom. Prostriedky MHD musia mať absolútnu preferenciu, napríklad pruhmi len pre autobusy, alebo pri električkách úplnou preferenciou pri prejazde križovatkami. To sa však dá dosiahnuť len na úkor individuálnej automobilovej dopravy. Nastanú zápchy, cesta autom sa predĺži. Zasa bude niekto nespokojný a bude ich dosť – vodiči osobných áut,“ konštatoval primátor."

My máme už nejaké električky s celovozovou klimatizáciou?
Podhradovčan22.2.2018 19:25 #10969 Re:
Reakcia na #10957 od Riks:
Tak dobre nebuď preháňať s tím ako vidno je tu viacero chýb napríklad aj taká #6909 nieje odstavená ako sa tu píše
Podhradovčan22.2.2018 19:19 #10968 Re:
Reakcia na #10967 od KVKV:
Súhlasím že sa to dalo riešiť inak ale jednoducho tak sú riešené tie nástupné hrany aby sa tam mohli vosť všetky električky vrátane Kačien
KVKV22.2.2018 11:15  +1#10967 Re:
Toto je podla mňa len druhoradá prkotina. Za hrubý diletantizmus považujem prevedenie niektorých zastávkových ostrovčekov, myslím tie výrezy /na stanici, B.Němcovej/. Pokial viem, tak existujú nejaké normy ktoré určujú výšku a vzdialenosti nástupnej hrany . V Prahe by to neprešlo, ked som ukazoval kompetentným v dpp tie obrázky , tak neverili, považovali to za aprílový žart, či riešenie z nejakej zakavkazskej republiky.
Osobne si myslím, že by sa to dalo riešiť nižším nástupným ostrovčekom alebo postupne sa znižujúcim ak zasahuje do prejazdného profilu.
Ked vystupujem na stanici , tak najprv vystúpim na úroveň "nula" a následne zakopnem o hranu ostrovčeka. Sledoval som to, potkýna a padá tam dost ludí.
Myslím, že výsledok "kolaudácie" týchto ostrovčekov by sa mal prehodnotiť a nástupné / výstupné miesta náležite upraviť - to pokial architekti a stavitelia "MET" nechcú vyzerať ako úplní hlupáci.
TA21.2.2018 14:00  +1#10966 Re:
Reakcia na #10963 od myslavcan:
Tieto skratky nevie rozlúštiť ani len väčšina domácich, nieto ešte nejakí cudzinci, ktorí sa budú chcieť zviezť. Ideálne to však dokresľuje riešenia použité v rámci rekonštrukcie tratí.
mi.v21.2.2018 10:19 #10965 Re:
Reakcia na #10964 od S499.1023:
A to ani len netušíme, čo všetko si pod tým môžu predstaviť cudzinci – návštevníci Košíc.
https://en.wikipedia.org/wiki/RSM
S499.102321.2.2018 9:31 #10964 Re:
Reakcia na #10963 od myslavcan:
Pre mňa ako pre železničiara z ČR táto skratka jednoznačne znamená "regionální správa majetku " .
myslavcan20.2.2018 19:09  +1#10963 Re:
Reakcia na #10958 od 5801:
Pri magistráte je takisto na označníkoch len MMK... Som zvedavý, či túto hlúposť aplikujú aj na iné zastávky, napr. pri Amfiteátri stačí dať "A" a Bernolákova bude "B". Ten človek čo to vymyslel si zaslúži minimálne 10tis eur odmenu za to, že ušetril také množstvo peňazí za ušetrené písmenka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.