Reakcia na: LUK #9502:
tu 22 chces riesit pomocou poznamok (v nejakom intervale ide cez Karpatsku), alebo vsetky spoje? 26 pojde cez 29. augusta (kratsia cesta), alebo cez Nam. Slobody (prestupny bod)?
Tu sa vlastne riesi problem ako napojit Karpatsku, obsluhovanu kapacitnymi linkami 24/25, s Rudlovskou cestou (kapacitna 22) a nasledne so zel. stanicou (trolejbusy). "Bezplatna" zmena trasy by dalej kuskovala siet liniek a pomohla casti obyvatelov casti sidliska. Nie je to nemozne, ale ani take jednoduche.
Jedine systemove riesenie je prestupna tarifa. Umoznila by racionalizaciu siete a pomohla omnoho vacsiemu poctu ludi. A naklady? Keby mesto nahradilo dopravcovi sucasne trzby z prestupov, ani by ho (mesto) to nebolelo.
), v pondelok som opat on-line.
LUK
2. Prečo by si musel z Kráľovohoľskej chodiť na zastávku Ďumbierska? Veď môžeš ísť na Magurskú (tam nemáš také prevýšenie)... Alebo domov na Magurskú a do mesta na Ďumbiersku ?
3. ale sa pozri, kde stoja trolejbusy a kde autobusy! A hlavne, kde by stáli ešte ďalšie vozidlá navyše, keď už teraz toto priestranstvo kapacitne nestačí!
4. áno, jedna konečná je totožná, ale v takom prípade by si mal náhrady linkou 26 len v jednom smere, v druhom by sa Ti to už rozbilo...
5. vozy z L20 sa na L22 objavujú kvôli čerpaniu BP. Celkove toto riešenie nie je vôbec dobré. Prekladať sólo linku s kĺbovou je choré... A ešte v takom náhodnom intervale... Možno by bolo lepšie L20 zrušiť a L22 spraviť komplet kĺbovú s variantnou trasou cez Karpatskú a L26 spraviť sólovú a preložiť ju na stanicu.