Reakcia na: Danny #9498:
škoda, že to nebudeš komentovať, lebo by ma zaujímal Tvoj postoj k môjmu návrhu... To bol len taký záblesk, ale momentálne sa mi to veľa lúbiť... ?Vyjadrite sa aj ostatní na takéto úpravy na L20,22,26:
L22: Uhlisko - Ďumbierska/Karpatská - Pieninská (kĺbáky)
L20: Žel. stanica - Partizánska - Tatranská
L26: Uhlisko - Partizánska - Tatranská (obe sóla pravidelne prestriedané)
), v pondelok som opat on-line.
Kami
26 pojde cez 29. augusta (kratsia cesta), alebo cez Nam. Slobody (prestupny bod)?
Tu sa vlastne riesi problem ako napojit Karpatsku, obsluhovanu kapacitnymi linkami 24/25, s Rudlovskou cestou (kapacitna 22) a nasledne so zel. stanicou (trolejbusy). "Bezplatna" zmena trasy by dalej kuskovala siet liniek a pomohla casti obyvatelov casti sidliska. Nie je to nemozne, ale ani take jednoduche.
Jedine systemove riesenie je prestupna tarifa. Umoznila by racionalizaciu siete a pomohla omnoho vacsiemu poctu ludi. A naklady? Keby mesto nahradilo dopravcovi sucasne trzby z prestupov, ani by ho (mesto) to nebolelo.