no vidíš, ty už to vieš a dopravca ešte stále nebol schopný na svojej stránke uverejniť taký závažný oznam napriek tomu, že je to už zajtra. Však na čo aj???!!!
Author: nie je o čom, jednoznačne súhlas. Lenže... Vieš, o prestupnej tarife môžme pokojne snívať aj ďalej, preto sme sa snažili navrhnúť niečo, čo by nevyžadovalo také radikálne a prevratné zmeny... Nakoniec aj tak pri každom návrhu narazíme na problém tarify... ? Táto MHD už je tak rozbitá, že kosmetické úpravy nepomôžu, treba "veľký tresk"...
Ahojte, k navrhom 20+22+26..moj nazor znie:
zaviest prestupny tarif, to by riesilo velmi vela..
a potom nevidim problem napr.
linka 22 Pieninska - Rudohorska - Uhlisko, klbaky s intervalom (sp.rano/sedlo/sp.odp.)6/15/7,5 v prac.dni
a linka 26 Tatranska - Partizanska - Zel.stanica, solo vozy napr. s intervalom 12/30/15
..a Sasovu by obsluzili 3 silne linky 22, 24/25, 26 s prestupnym tarifom
inak, nepaci sa mi vytrhavanie vybranych spojov z akejkolvek intervalovo silnej linky (teda ani 20ka v sedle, ani 24/25), uz vobec nie zo 17min. "intervalu" ..ani nahrada v podobe jednosmerne "zosuladenych" spojov, prekladat ide iba rovnake, ci nasobne intervaly
?
Pozor dolezity oznam cestujucej verejnosti
Dna 18.06.2005 sobota od 7:30 do 24:00 bude na linkach c 24,25 a 54 vyluka v useku ul.Na Karlove - Severna ul.Obchadzkova trasa povedie po subeznej komunikacii Medeny Hamor. Na obchadzkovej trase su nahradene zastavky Medeny Hamor,Medeny Hamor-lanovka a Kostiviarska.
VYLUKA SA USKUTOCNI Z DOVODU REKONSTRUKCIE VRCHNEJ ASFALTOVEJ VRSTVY NA SEVERNEJ ULICI.
Ja do Sasovej chodim iba L24+25 a 20,22,26 som este necestoval nikdy. K danej teme len tolko:
Danny by sa nemal hned durdit, pocut aj ine nazory a nehat to aj na sirsiu diskusiu.
zaujímavé, opäť s Tebou súhlasím... ?
22 - niektoré spoje s poznámkou cez Karpatskú
26 - cez Nám. slobody samozrejme
Alebo už potom vytvoriť ďalšiu linku mesto - Karpatská - napr. nemocnica a rovno sa dať prihlásiťna pobyt v Kremnici, lebo to sa už nebude dať prekladať ani náhodou... ?
tu 22 chces riesit pomocou poznamok (v nejakom intervale ide cez Karpatsku), alebo vsetky spoje?
26 pojde cez 29. augusta (kratsia cesta), alebo cez Nam. Slobody (prestupny bod)?
Tu sa vlastne riesi problem ako napojit Karpatsku, obsluhovanu kapacitnymi linkami 24/25, s Rudlovskou cestou (kapacitna 22) a nasledne so zel. stanicou (trolejbusy). "Bezplatna" zmena trasy by dalej kuskovala siet liniek a pomohla casti obyvatelov casti sidliska. Nie je to nemozne, ale ani take jednoduche.
Jedine systemove riesenie je prestupna tarifa. Umoznila by racionalizaciu siete a pomohla omnoho vacsiemu poctu ludi. A naklady? Keby mesto nahradilo dopravcovi sucasne trzby z prestupov, ani by ho (mesto) to nebolelo.
škoda, že to nebudeš komentovať, lebo by ma zaujímal Tvoj postoj k môjmu návrhu... To bol len taký záblesk, ale momentálne sa mi to veľa lúbiť... ?
Vyjadrite sa aj ostatní na takéto úpravy na L20,22,26:
L22: Uhlisko - Ďumbierska/Karpatská - Pieninská (kĺbáky)
L20: Žel. stanica - Partizánska - Tatranská
L26: Uhlisko - Partizánska - Tatranská (obe sóla pravidelne prestriedané)
a poznas odpoved preco dochadza k obmedzovaniu prave linky 20? Tam by som zacal.
S prejazdom nebude problem ked sa z 22 stane solo linka. Staci aby dojazdili Ikarusy a ina moznost nebude. Prevadzka klbakov na linke 20 nie je vhodna. Problem je v celom useku Zel. stanica - Nam. Slobody.
ad 1: LUK sa ti len snazi povedat, ze to nie je len o jednoduchom presune 1 spoja raz za hodinu. A inak, kolkym cestujucim z tejto relacie sa chce cakat hodinu na priamy spoj?
1. to nebolo ofrflanie! Ja som sa Ti snažil vysvetliť všetky okolnosti tohto návrhu...
2. Prečo by si musel z Kráľovohoľskej chodiť na zastávku Ďumbierska? Veď môžeš ísť na Magurskú (tam nemáš také prevýšenie)... Alebo domov na Magurskú a do mesta na Ďumbiersku ?
3. ale sa pozri, kde stoja trolejbusy a kde autobusy! A hlavne, kde by stáli ešte ďalšie vozidlá navyše, keď už teraz toto priestranstvo kapacitne nestačí!
4. áno, jedna konečná je totožná, ale v takom prípade by si mal náhrady linkou 26 len v jednom smere, v druhom by sa Ti to už rozbilo...
5. vozy z L20 sa na L22 objavujú kvôli čerpaniu BP. Celkove toto riešenie nie je vôbec dobré. Prekladať sólo linku s kĺbovou je choré... A ešte v takom náhodnom intervale... Možno by bolo lepšie L20 zrušiť a L22 spraviť komplet kĺbovú s variantnou trasou cez Karpatskú a L26 spraviť sólovú a preložiť ju na stanicu.
Vyhlásenie výberového konania nie je za účelom vytvorenia konkurencie. Ak sa bude vyhlasovať výberové konanie, tak na MHD ako celok, nie len na autobusy alebo len na trolejbusy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mimi
Dopravu na severnej reguluje semafor.Meskanie autobusov bude narastat. Oni zacali asfaltovat uz dnes.