Reakcia na: LUK #9488:
1.Tak toto je dovod, preco som to tu vobec nechcel zverejnovat. Vsetko ofrlat, osomrat. Preco sa to neda a je to. Zmetieme zo stola a je to! Aspon trosku snahy o riesenie prejavit!
2. Tak sa najprv pozri (nie v mape, no na mieste)- aky kopcovity teren to tam je (nie rovina). A vobec to nie je par metrov k dalsej zastavke. Aj schody za ktore som bojoval aspon rok (aj kvoli MHD- medzi Dumbierskou a Karpatskou, pri Inoveckej), nepostavili.
3. A klbove trolejbusy na zeleznicnej stanici nie su?!
4. Je pravda, ze konecna by bola v tomto pripade rozdielna. No aj tak vacsina cestujucich zastavky na Parkovisko prichadza z autobusovej a zeleznicnej zastavky. A cestujuci si zasluzia mat moznost cestovat aj zo zel. stanice do Sasovej.
A k tomu, k nam uz teraz nechodia spoje medzi 7:40-14:00!!!Predtym chodili cely den. To nehovorim o situacii do r. 1998, ked spoje tymto smerom zo zastavky Karpatska, chodili kazdych cca 5 min. v spicke a 12 min. mimo spicky!
A s tymi prejazdami problem nevidim- ved 1 konecna je predsa totozna (Pieninska).
4. Obyvatelia Rudohorskej, posty MAJU moznost volby v linke 26-tak ako som to uviedol v navrhu (ta ma konecnu na parkovisku). Nasa cast Sasovej ZIADNU moznost nema. Tych par minut navyse by ich nezabilo! Ved je to len 1 spoj za hodinu. Nech sa aj oni prisposobia nam, preco by sme sa mali vzdy len my?! (Autobusy linky 20 viackrat do dna premavaju na linke 22)
A mimochodom-cestujuci na zastavke Rudohorska, posta mozno rozdelit na 2 skupiny- 1. skupina je z oblasti Javornickej, Karpatskej (teda by im linka 20 a zastavka Karpatska (raz za hodinu) takmer vobec nezneprijemnila zivot) a 2. skupina z byvalej zastavky Starohorska-za Pikartom (a ti maju aj tak blizsie k linke 26) (--najviditelnejsie pri smere z mesta)
Na zaver: Snazil som sa o zmenu, ktora by NEZNAMENALA navysenie poctu km teda financii, ale by mala NESMIERNY vyznam pre zonu casti novej Sasovej. V tejto mizernej situacii som NEPOZADOVAL navysenie vydavkov, ale presun.
Alebo uvediem iny priklad-pre povestne Čenkovej deti upiect orieskovo-smotanovu tortu, ked je kuchyna takmer prazdna
Kami
Za normalnych okolnosti (ktore v BB zial nepanuju) by s tendrom na dopravcu nebol ziadny problem. Mesto by stanovilo podmienky (dopravnu obsluznost, cenu cestovneho, prenajom zakladnej infrastruktury a uhradu straty), nasledne by vo verejnej sutazi vybralo najvyhodnejsieho uchadzaca, udelilo mu licenciu MHD na minimalne 4 roky a na rovnaku dobu uzavrelo zmluvu o uhrade straty z vykonov vo verejnom zaujme. Dopravca by si doplnil vozidlovy park novymi vozidlami (na 4 roky nie je problem si zabezpecit kopletny park) a obe strany by dodrziavali zmluvy k spokojnosti cestujucich.