Reakcia na: kvorka #54561:
Ja som sa len pozastavil nad vyjadreniami o neplatení a neprispievaní, ktoré sú evidentne nepravdivé a majú vo verejnosti vyvolávať pocit potreby ochrany akože chudáčika dopravcu ktorý akože zadarmo ťahá dopravu v kraji dva roky... (i keď je práve on zdrojom nekončiacich problémov už 15 rokov) a ktorého si sám roky nemohol a vadili ti aj výrazne menšie problémy, pri ktorých si odporúčal kadejaké právne kroky voči nemu. Neviem, čo ťa motivovalo posledný rok zmeniť názor a tvrdiť opak hneď ako nejaké právne kroky voči nemu teda niekto uplatnil. v každom prípade tieto mediálne praktiky SAD ZV sú stále rovnaké už od roku 2005.Neviem presne, čo sa má rozumieť pod komerčnou cenou - vtedy zrazu PHL, plat vodiča, či cena súčiastky a pod. stojí zrazu viac, či zisk sa namiesto 3 % + inflácia vynásobí balkánskym koeficientom?
A že Inprop tvrdil, že má s dopravcom zmluvu a ten mu napriek tomu údaje nepredložil, o tom už netreba veľmi meditovať - to bolo zverejnené stanovisko Inpropu a údaje cestujúci vo vyhľadávači nemali, nezobrazovali sa ani na autobusovej stanici, ale výpalné za služby na AS pokračovalo v pohode ďalej. Inak SAD ZV zábavne potichu 15.12.2019 zvýšila ceny za používanie staníc BR, ZH, ZV a VK niekde aj na dvojnásobok... https://www.sadzv.sk/files/subory/Cennik_za_uzivanie_AS_151219.pdf
Ani ja keby som uzavrel s Vuckou zmluvu a oni by ju napádali, že je neplatná a neplatili by mi, by som sa na to vyssssrstil a ešte by som žiadal ušlý zisk za dobu jej platnosti.
810zssk
Na druhej strane to Lunterovo vyjadrenie je teda tiež kvalitný bizár. Čo s tým má demokratický spoločnosť a verejný záujem? SAD ZV nie je povinná naveky jazdiť na komerčne riziko linky ktoré si BBSK kedysi objednával.
Tu sa očividne zrazili dva subjekty zaseknuté mentálne niekde pred 30 rokmi.