Reakcia na: PIT #54562:
Poplatky za používanie AS rapídne zvýšila aj SAD ZA, keď zistila, že bude (je?) vyhlásený riadny tender na dopravcu. To je zjavne veľmi populárna prax dopravcov, ako na seba pred objektívnym tendrom poukázať.
Ani ja keby som uzavrel s Vuckou zmluvu a oni by ju napádali, že je neplatná a neplatili by mi, by som sa na to vyssssrstil a ešte by som žiadal ušlý zisk za dobu jej platnosti.
petik
Tiez sa malo rozhodovat aj o CSAD Lucenec. Je uz nieco nove v tejto veci?
Toto bude zaujimave. CSAD Zvolen hra vabank.
Dialkovu dopravu uz prakticky nema, BBSK je jeho klucovym zakaznikom. Okrem toho mu zostava uz len MHD.
Dost to pripomina dobu, ked pochybnymi praktikami vytlacili CSAD Banska Bystrica. Teraz mozu rovnakym sposobom skoncit aj sami.
Moze kraj zohnat na rychlo nejaku nudzovu nahradu?
Na niektore linky sa moze docasne vykaslat. BB-BR, BB-ZV, ZV-Krupina. ZV-ZH-ZC, ZV-Detva aspon ciastocne nahradia vlaky. Kraj by mal rokovat s drahami o nahradnej doprave za autobusy.
Nejake autobusy moze zohnat z Ciech, kde su divoke vymeny dopravcom nie uplne vynimocne. Mozno ponukne nejaku pomoc CSAD Lucenec alebo dopravne podniky susednych krajov, ktore by si tak mohli zvacsit trhovy podiel na ukor CSAD Zvolen.
A este existuje institut ochrany pokojneho stavu (§5 ObcZ). Nie som pravnik, ale uz som v praxi zazil, ako sa da vyuzit (zneuzit) tento institut v absurdnych situaciach. Keby to pouzil kraj, tiez si moze kupit nejaky cas, pocas ktoreho by donutil dopravcu jazdit, a to hoci len vyberovo na urcitych linkach.
Som zvedavy, ako toto dopadne. Myslim, ze momentalne taha za kratsi koniec CSAD ZV.