Chcel by som sa opytat kedy by mala prist nova skoda 29T, kedze v clanku sa pise "Nove elektricky skoda 29T v pocte 30 kusov budu dodane v rokoch 2014-2016" a rok 2014 uz nejako skoncil, Dakujem za info
| Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Škoda 29T1 ForCity Plus | 7401 – 7415 | 2015 | 2015 | — | 15 |
| 2. | Škoda 29T2 ForCity Plus | 7416 – 7430 | 2015 – 2016 | 2016 | — | 15 |
| 3. | Škoda 29T3 ForCity Plus | 7431 – 7450 | 2023 | 2023 – 2024 | — | 20 |
| 4. | Škoda 29T3 ForCity Plus | 7451 – 7460 | 2025 | — | 10 | |
| Total | 2015 – 2025 | 60 | ||||
| Length | 32495 mm |
|---|---|
| Width | 2480 mm |
| Height | 3560 mm |
| Height of floor | 350 mm |
| Doors | 5 |
| Number of seats | 69 + 1 (1. a 2. séria)
63 + 1 (3. séria) |
| Number of standing places | 172 (5 os/m2) (1. a 2. séria)
276 (8 os/m2) (1. a 2. séria) 299 (8 os/m2) (3. séria) |
| Design load | 241 + 1 (5 os/m2) (1. a 2. séria)
345 + 1 (8 os/m2) (1. a 2. séria) 362 + 1 (8 os/m2) (3. séria) |
| Weight of unloaded vehicle | 47415 kg (1. a 2. séria) |
| Motor control | Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (1. a 2. séria)
Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3.1 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (3. séria) |
| Engine | Škoda 1MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (1. a 2. séria)
Škoda 4MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (3. séria) |
|---|---|
| Continuous power output | 100 kW |
| Number of motors | 6 |
| Total power output | 600 kW |
| Maximum speed | 55 km/h (premávková s obmedzovačom, 1. a 2. séria)
60 km/h (premávková s obmedzovačom, 3. séria) 75 km/h (konštrukčná) |
| Air conditioner | Poll KLMT29S (1. a 2. séria)
Poll KLMT29S.02 (3. séria) |
| Cooling capacity | 3 x 22,6 kW (1. a 2. séria)
3 x 25 kW (3. séria) |
| Heating capacity | 3 x 13 kW (1. a 2. séria)
3 x 15 kW (3. séria) |
| 7401 | vehicle in service: 60 (100 %) |
| 7401 | online: 36 (60 %) |
| 7401 | today in service: 41 (68.3 %) |
| 7409 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 5 (8.3 %) |
| 7428 | vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (1.7 %) |
Urcite by som napisal blbost alebo by ma nejak uzemnil
Svieti ti kontrolka? Prelepim to paskou.Nefunguje dopyt? Daj na to štupel z flaše a prelep páskou
Ma az 70 sedadiel
.
Cca 6-7 rokov rozdieľ medzi zákazkami a voz je o 60 tisíc lacnejší ako predtým. Pritom vo voze budú použité oveľa lepšie veci ako informačný systém, koženkové sedadlá a mnoho iného.
Petrzalka 2 uz nebude potrebovat len 30T. Moze tam ist barsco,ak sa to raz postavi
.



.


len teda nemam pocit že by bol v depe...

.
. Alebo vsetky zalozaky budu K2S
hneď to vyzerá lepšie keď žiadne vozidlo nie je dlho odstavené
Kobenhavn
1. dojekazia sa električke brzdy po presne dvoch týždňoch (od 2.10. do 16.10.2015)... Ako to mi príde absurdné ?
2. Škodovka si zobrala na starosť údržbu a električku používa na náhradné diely...
Nové električky sú krásne, ale nech sa na mňa nikto nehnevá, ale toto podľa mňa dokazuje absolútnu neschopnosť Škodovky a jej ľudí sa o tieto vozy plnohodnotne postarať ?