Osobne dufam ze vyclenia nejaku linku tomuto pravdepodobne na 2DP s CNG plnickou. Kedze vozidla su znacne menej kapacitne ako Otokary.
Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | SOR NSG 18 | 3401 – 3408 | 2025 | — | 8 | |
Total | 2025 | 8 |
Length | 18750 mm |
---|---|
Width | 2550 mm |
Height | 3287 mm (NSG 18)
2995 mm (NS 18 Diesel) |
Height of floor | 340 mm (320 mm s kneelingom) |
Wheelbase | 5900 mm a 6750 mm |
Doors | 4 |
Number of seats | 45 + 1 |
Number of standing places | 82 (5 os./m2)
132 (8 os./m2) |
Design load | 127 + 1 (5 os./m2)
177 + 1 (8 os./m2) |
Weight of unloaded vehicle | ~17000 kg |
Gross vehicle weight | 30000 kg |
Engine | FPT Industrial Cursor 9 CNG, Euro 6E, plynový radový šesťvalec, kvapalinou chladený, s trojcestným katalyzátorom (NSG 18)
FPT Industrial Cursor 9, Euro 6E, naftový radový šesťvalec, kvapalinou chladený (NS 18 Diesel) |
Continuous power output | 251 kW / 2000 rpm (NSG 18)
251 kW / 2200 rpm (NS 18 Diesel) |
Piston displacement | 8709 cm3 |
---|---|
Maximum torque | 1500 Nm / 1100 rpm (NSG 18)
1400 Nm / 1100 rpm (NS 18 Diesel) |
Maximum speed | 80 km/h |
Transmission | ZF EcoLife 6 AP 1620B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom (NSG 18)
ZF EcoLife 6 AP 1420B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom (NS 18 Diesel) |
Steering wheel | RB Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia |
Axles | predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová, vlečená zadná: ZF AV 133, portálová, tuhá, hnacia |
Tyres | 275/70 R 22,5 |
Air conditioner | 2x Eberspächer AC 135
Eberspächer K403-E (kabína vodiča) |
Cooling capacity | 2 x 35 kW
6 kW (K403-E) |
sor_2048
Však som písal že by to bolo od veci
Ale upresním myslel som to tak že ak by DPB trval na tom že chce dať nové busy do Petržalky tak sa dá chodiť na trnavku tankovať ale zvládnuteľné by to bolo len ak tých busov bude málo
Ale to nič nemení na tom že by to bolo nepraktické