Pre DPB by bol akiste obrovský problém nahrať do palubákov výlukové CP,keď to vedia rok dopredu,že bude výluka.A ing.Kajdi tiež mohol v programe "Paintbrush" nakresliť opäť nejakú podobne úžasnú schému ako pri výluke Jesenského,aby substrát vedel,že nemusí behať cez cestu ale môže nastúpiť na strane cintorína.Pár ďalších poznámok-tie vyhýbky sú tam absolútne zbytočné keďže sa neprestavujú.Tam stačilo spraviť tie oblúky a počas výluky tam dať trubkové oblúky.Lenže to by opravári parovodov museli vedieť,načo a ako sa používajú podvesné armatúry.A ďalej-nikto nech mi nehovorí,že sa nedala spraviť provizórna otočka na konci Kazanskej.Ak by stĺpy neuniesli vedenie,tak to tam mohli preťahovať Tatra a traktor.A prestávky mohli byť aj inde.Napr.201 na stanici mohla mať striedačov a 202 mohla chodiť až na Lovinského,zatiaľ čo 203 by
Johny D
Struktura vozidiel na linkach 34 a 83 (takto by sa mali striedat den po dni na jednotlivych poradiach) v poslednych dnoch pocas pracovnych dni - zmeny mozete porovnat v #18849
34: /2, 5
83: /1, 2, 3, 6, 7, 8, S N9, 10, 13
na tychto poradiach to je nasledovne:
2819, 2626, 2814, 2825, 2813, 2810, 2811, 2820, 2816 (teraz asi 12 dni docasne odstaveny), 2829, 2823, 2514 (v poslednom case 2822, ale este to nemozem potvrdit), 2809 (od 21. aprila odstaveny), 2303, 2801 ☺ , 2812, 2826, 2818
34/1, 3, 4
83/4, 5
na tychto poradiach jazdia:
2830, 2827 (od vecera 1. jula je odstaveny), 2629, 2627, 2630
34/6, 7, 8
83/11, 12
2940, 2404, 2401, 2512, 2408, 2939
za busy, ktore su odstavene zatial beha vsetko mozne ☺