Pre DPB by bol akiste obrovský problém nahrať do palubákov výlukové CP,keď to vedia rok dopredu,že bude výluka.A ing.Kajdi tiež mohol v programe "Paintbrush" nakresliť opäť nejakú podobne úžasnú schému ako pri výluke Jesenského,aby substrát vedel,že nemusí behať cez cestu ale môže nastúpiť na strane cintorína.Pár ďalších poznámok-tie vyhýbky sú tam absolútne zbytočné keďže sa neprestavujú.Tam stačilo spraviť tie oblúky a počas výluky tam dať trubkové oblúky.Lenže to by opravári parovodov museli vedieť,načo a ako sa používajú podvesné armatúry.A ďalej-nikto nech mi nehovorí,že sa nedala spraviť provizórna otočka na konci Kazanskej.Ak by stĺpy neuniesli vedenie,tak to tam mohli preťahovať Tatra a traktor.A prestávky mohli byť aj inde.Napr.201 na stanici mohla mať striedačov a 202 mohla chodiť až na Lovinského,zatiaľ čo 203 by
Johny D
Sobota:
- 2801 dopoludnia vypadol na linke 83/10, neskor ho nahradil 2944
- 2829 po 12. h. ako ZV na linke 83/6, neskor ho nahradil 2940
- 2817 okolo 14. h. docasne vypadol na linke 83/2 pre poruchu, bez ZV
- 2626 o 14.45 h. docasne odisiel z linky 83/3 na plnicku, nahradil ho ZV 2829
- 3622 o 15.18 h. docasne odisiel z linky 35/1 do vozovne (mozno na plnicku), hned ho nahradil ZV 1002
Vyprava podla poradia:
X12: 4810, 4841, 4949, 2605, 2825, 2516
20: 1003. 1021, 1007, 1004
26: 1824
35: 3622
? M: ZV 1002
83: 2814, 2817, 2626, 2812, 2823, 2940n, 2813, 2826, VN 2628, 2801
? M: ZV 2829/3 a 6; 2944/10
504: 1809