Pre DPB by bol akiste obrovský problém nahrať do palubákov výlukové CP,keď to vedia rok dopredu,že bude výluka.A ing.Kajdi tiež mohol v programe "Paintbrush" nakresliť opäť nejakú podobne úžasnú schému ako pri výluke Jesenského,aby substrát vedel,že nemusí behať cez cestu ale môže nastúpiť na strane cintorína.Pár ďalších poznámok-tie vyhýbky sú tam absolútne zbytočné keďže sa neprestavujú.Tam stačilo spraviť tie oblúky a počas výluky tam dať trubkové oblúky.Lenže to by opravári parovodov museli vedieť,načo a ako sa používajú podvesné armatúry.A ďalej-nikto nech mi nehovorí,že sa nedala spraviť provizórna otočka na konci Kazanskej.Ak by stĺpy neuniesli vedenie,tak to tam mohli preťahovať Tatra a traktor.A prestávky mohli byť aj inde.Napr.201 na stanici mohla mať striedačov a 202 mohla chodiť až na Lovinského,zatiaľ čo 203 by
Prazak