Reply on: Själavrak #82283:
Ja viem, že niektoré veci v našej električkovej sieti sú nafigu, ale s traťami už asi nič neurobíš, tie treba brať tak ako sú, a z toho vychádzať...zastávky sa ešte ako-tak popresúvať dajú...Každopádne, Jesenského/Šafko ako prestupný uzol rozhodne nie je optimálny - pri ceste z východnej časti mesta do Dúbravky to znamená min. 5 minút jazdnej doby navyše oproti ceste cez tunel.
A čo sa zlučovania liniek týka - ja som všetkými desiatimi ZA redukciu počtu liniek, pričom na väčšinu radiál by stačila jedna linka, ale nie tie linky točiť cez centrum nazad, to je nemysliteľné, a tento tvoj druhý návrh je (s výnimkou 1 a 9) zasa o tom istom. Skús si pozriet to pdf-ko, na ktoré som ti hodil link, aj spomínané príspevky, a uvidíš že sa to dá aj inak, a efektívnejšie


Själavrak
ešte som skúšal toto :
- 1 : terajšia trasa, 8/8/8//15,2xT3
- 2 : ŽST Nové Mesto, Trnavské mýto, Vazovova, Hlavná stanica, 8/8/8//15, 2xT3
- 3 : Rača, ŽST Vinohrady, Račianske mýto, Obchodná, Kamenné nám., Odborárske nám., Trnavské mýto, Ružinov, 8/8/8//15,2xT3, 2xT6A5
- 9 : terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT3
- 11 :terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT6A5
- 12 : terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT3
- 13 : terajšia trasa, 8/8/8//15, K2
- 17 : terajšia trasa, 8/-/8//30, K2