Reply on: SDX #73335:
ja nehovorim o kapacite prepravnej ale o kapacite obratiska.Ak by si jazdil tak ze vodici si vozy medzi sebou striedaju tak na tej konecnej bude stat tych vozov menej a tym padom tam bude viac miesta...

este je tam problem s neobsluzenim ZST Nove Mesto co sa da riesit linkou napr. ZST Nove Mesto - Trnavske Myto - Vazovova - ZST Vinohrady.


A podľa teba osobne by sa síce viac hodilo nábrežie, no podľa mňa osobne z nábrežia cestuje do Rače nepomerne menej ľudí, ako zo Špitálskej, a detto opačným smerom
Navyše likvidáciu slušného prestupu 1195 (v ktorejkoľvek verzii tvojho trasovania) by ti račania a petržalčania tak ľahko neodpustili
Beus
A ostatní: Už toľko nefantazírujte...
Dal som si tú námahu, že som to prezrel dozadu, a našiel, takže dávam do pozornosti tzv. Tr3mpovu dogmu: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
A prípadne príspevok #29724, a celú následnú diskusiu, rozoberalo sa to tam do dosť veľkých podrobností. Všimnite si v nákrese tiež zriedené zastávky tak, aby sa nestálo pri každej vŕbe, a pritom bola zachovaná obslužnosť územia.
Ja osobne by som síce prestupný uzol Vazovova presunul pred daňový úrad a linku z Rače poslal dolu Americkým námestím a nie Vazovovou, a tiež mi tam trošku absentuje rýchle spojenie Rače s Dúbravkou cez tunel, ale to sú len detaily, ktoré sa ešte dotiahnuť dajú, ide však o to, že toto je viac než životaschopný základ, na ktorom sa dá stavať skutočne solídny nosný systém.