Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: risko1 #82286:
Pardon, zabudol som tam dať tú zmenu, 1 by nešla na ŽST Nové Mesto ale na Zlaté piesky ?
Reply on: Beus #82285:
Tak redukcia zastávok je vec s ktorou neopèítam vzh¾adom na solventnosť DPB a ochotnosť do toho investovať. To èo by sa dalo v súèasnoti vykonať je, že by elektrièky vynechávali zastávky : Jurigovo nám., Horné, Krèace, OD Saratov, Lafranconi, Vozovòa Krasòany, Pri vihoradoch, Chlumeckého a Karlova Ves (zo zastávky Borská by sa stala zastávka Karlova Ves), poprípade aj vynechávanie zastávky Mladá garda alebo Riazanská ale tam by to už chcelo novú zastávku - Varšavská. Èiže dokia¾ by sa DPB neuráèilo vybudovať zastávky v nových polohách by sa zrýchlenie spojov na radiálach riešilo takto. Inak dakto tu spomínal aj vedenie elektrièky do Dúbravky cez Patrónku. Sú aj takéto plány reálne? Máš prosím ťa ICQ alebo profil na pokeci alebo Skype? Chcel by som s tebou dať obširnejšiu reè o MHD. Ïakujem vopred ?
Reply on: C734.00 #82274:
Mas recht,mam Karosu B741,nemam spojku a z kopca do kopca na rovine stale sa rozbieham rovnako,kedze stojim na brzde,tak ju pustim a hned zoslapnem plynovy pedal a jedeeeeeeeeeeeeeeeee to. Je to automat
Reply on: Själavrak #82283:
A zlate papule nincen????????????
Reply on: Själavrak #82283:
Ja viem, že niektoré veci v našej električkovej sieti sú nafigu, ale s traťami už asi nič neurobíš, tie treba brať tak ako sú, a z toho vychádzať...zastávky sa ešte ako-tak popresúvať dajú...

Každopádne, Jesenského/Šafko ako prestupný uzol rozhodne nie je optimálny - pri ceste z východnej časti mesta do Dúbravky to znamená min. 5 minút jazdnej doby navyše oproti ceste cez tunel.

A čo sa zlučovania liniek týka - ja som všetkými desiatimi ZA redukciu počtu liniek, pričom na väčšinu radiál by stačila jedna linka, ale nie tie linky točiť cez centrum nazad, to je nemysliteľné, a tento tvoj druhý návrh je (s výnimkou 1 a 9) zasa o tom istom. Skús si pozriet to pdf-ko, na ktoré som ti hodil link, aj spomínané príspevky, a uvidíš že sa to dá aj inak, a efektívnejšie 😉 A všimni si tam aj redukciu zastávok 🙂
Reply on: _ERIC #82081:
SAD TT má vo vozovni jeden dvojdverák ešte, neviem či s ním niečo zamýšľajú. 🙂
Reply on: Beus #82271:
To je tu na prt, že pri 4 min intervale nemôžeš počítať so Šafkom a Jesenského ako prestupným uzlom,lebo by tam boli kolóny električiek. Úplne o ničom je "vzdialenosti" cca 300metrov tratí na Obchodnej (severná trať) a na Špitálskej (južná trať), a nehovorím o vzdialenosti aká je medzi zastávkou Odborárske námestie a Floriánske námestie, a Legionárska Vazovova na Radlinského. Chodil som tam do školy a bolo jedno či som šiel 11 na Vazovovu, alebo 4 a 14 na Legionársku / Odborárske námestie. Prečo sa nemôžu na každej radiále zlúčiť dve linky do jednej? Nebolo by to tak lepšie?!
ešte som skúšal toto :
- 1 : terajšia trasa, 8/8/8//15,2xT3
- 2 : ŽST Nové Mesto, Trnavské mýto, Vazovova, Hlavná stanica, 8/8/8//15, 2xT3
- 3 : Rača, ŽST Vinohrady, Račianske mýto, Obchodná, Kamenné nám., Odborárske nám., Trnavské mýto, Ružinov, 8/8/8//15,2xT3, 2xT6A5
- 9 : terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT3
- 11 :terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT6A5
- 12 : terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT3
- 13 : terajšia trasa, 8/8/8//15, K2
- 17 : terajšia trasa, 8/-/8//30, K2
Reply on: Mike #82267:
Tak ten výraz "mozole na očiach" sa mi páčil fest ? ja mám 19. No ok. Len tak som to sem šupol, lebo eliny ma bavia tak aby o nich bola trocha reč. ?
Reply on: Nodes #82280:
ake su dovody?
Reply on: 810zssk #82275:
Skutocne dovody rusenia su ine. Vysoke naklady su len zamienka.
Reply on: Valec #82277:
no ja ak by som mal zvysnych 45 tis tak ju uz mam doma!
Reply on: 810zssk #82276:
hej, za srotovu cenu. Mam fotky ak by si mal zaujem, je mi ju luto.
Reply on: C734.00 #82273:
Keby som mal miesto, tak takú zbierku za pár korún by som už mal.
Reply on: C734.00 #82273:
45 000 ? ? ? By som cakal viac..
Reply on: C734.00 #82272:
Trolejbus ma nulove emisie takze nie je o com. A moze byt aj lacnejsi - to len SADisti Zvolen a DPMK tlacia kaleraby. Ale tusim sa chysta aj DPB.
Reply on: risko1 #82244:
chcem sa este nieco spytat..vravel si ze mas B741 karosu. Tam nemas spojku, ze? Ked napr stojis na kopci, ako sa rozbiehas? Vesting pouzivas?
Reply on: _ERIC #82258:
SL11 za 45 tis, je vo vybornom stave, roky stala pod strechou, zial nema SPZ. Silno nad tym rozmyslam. je mi ju luto, bo buduci tyzden pojde do srotu. ?
Reply on: hoppusmark #82266:
ok, ja trolejbusom moc nerozumiem... ale co som pocul, tak koli tomu boli zaradene, aby neznecistovali ovzusie ulic v centre. a Tie casy su uz pomaly prec, uz mame Euro 4 a 5 motory, ktoreznecistuju len minimalne.
Ale ak je prevadzka trolejbusov lacnejsia, tak v poriadku, uznavam to.
Reply on: Martin Fundárek #82269:
Ešte doplním ďalšie základné chyby, ktoré si nespomenul:
- linky točiace sa v centre - nutný (a zbytočný) prestup odvšadiaľ všade, a zlá dostupnosť centra samotného, nehovoriac o tom, že linky prechádzajúce centrom na opačný koniec mesta sú vždy z prepravného hľadiska efektívnejšie, než keď sa tam točia (plynulá a postupná výmena cestujúcich versus úplné vyprázdnenie voza na 1-2 zastávky), taktiež z hľadiska dopravného (máš v centre menej a lepšie využitých vozov)
- v prípade jediného akceptovateľného vyriešenia prestupových nadväzností z jednotlivých radiál (z Rače a Zlatých pieskov až na Nám.Ľ.Štúra) by sa v úseku Jesenského - Mostová - Nám.Ľ.Štúra - nábrežie - Šafárikovo nám. - Štúrova každý deň cca o 5:30 vytvoril súvislý rad električiek, ktoré by sa už nemali kam pohnúť, lebo pred každou by stála nejaká ďalšia 😉
- v návrhu sa nepočíta s petržalskou radiálou, ktorej doplnenie by znamenalo buď ďalšiu úpravu linkového vedenia, a/alebo zintenzívnenie predchádzajúceho problému 🙂

Záver: odporúčam kľúčové slovo "tr3mpova dogma", alias http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf, a prípadne návrhy drobných zmien do toho systému v mojich príspevkoch #73336 a #73340 - tým sa skús inšpirovať 😉
Reply on: hoppusmark #82268:
Šak niekoho sa tu niekto z DPB pýtal, že kadiaľ by viedol druhú radiálu z Dúbravky do mesta.. Tak tu je odpoveď/riešenie..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.