Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #82300:
iste je to relativne ale co velmi relativne nieje je to ze do USS je mesacnik drahsi (asi najdrahsi mesacnik na slovensku) pritom kvalitou cestovania sa spoje velmi nelisia (iba su zrychlene)

Re #82298 810zssk: na linke do USS az tak vela NP vozov nenajdes ? Uz rozumiem co si myslel tym ze v KE nemame AZ take vraky. ...aj ked zas intervaly.. - toto presne si vystihol ?
Reply on: 810zssk #82302:
Asi takto nejak rok nazad ako som šiel 98 na brigádu skoro ráno tak sa tam tá zastávka prepadla ? tak asi pár dní tam busy nestáli. Myslím 50 v smere na OD Slimák.
Reply on: Själavrak #82301:
Vsak samozrejme.
Reply on: 810zssk #82298:
No tá zastávka Polus pre 50 je natrieskaná takže je využívaná, len neváhoda 98 je, stojí pri Poluse 2x. Zrišením tej zastávky by sa zrýchlila 98 ale poondila 50. Dalo by sa spraviť aj také,že by 98 vynechávala tú zastávku ale v prípade,žeby sa tam nasáškovala 50, tak 98 by za ňou ostala vysieť. Lepšie to už nepôjde ako to je.
Reply on: 810zssk #82185:
Prešovskú dopravu mi predstavovať nemusíš. Oproti bratislavskej je rozhodne vpredu - a za neporovnateľne menších dotácií ako tečú do bratislavskej MHD...

Re #82191 810zssk: Asi tak nejak...

Re #82204 risko1: Akosi mi stále nerozumieš, o čom píšem, resp. nechceš rozumieť. Možno si to niekedy budeme mať možnosť vydiskutovať osobne, ale do tej doby radšej túto tému tuto na fóre končím, v ďalšom písaní o tom nevidím zmysel.

Re #82267 Mike: ?

Re #82297 tbus: Všetko je relatívne. Taký Prešovčan určite v Košiciach vraky objaví, naopak, pre Bratislavčana je košický vozový park príkladom zákazníckeho luxusu.
Reply on: Själavrak #82257:
no to by sa dalo... ked sa v septembrı vratım na slovensko tak sa poinformujem.... ale ked som sı to spocıtal tak mozno cvaknem aj tıe busy.... nıeco ma to bude stat ale mı ostane vodıcak co tiez nie je na zahodenie....
Reply on: Nodes #82280:
Mne je to jasne.

Re #82291 Mikimaus: Lenze ty nechapes ze je to jedna z hlavnych zastavok na trase kde vystupuje/nastupuje strasne vela ludi?

Re #82297 tbus: Zopar cisiel:

Pocet nizkopodlaznych elin (BA/KE): 0 = 0% / 6 = 4,7%
Pocet nizkopodlaznych abusov (BA/KE): 27 = 5,9% / 41 = 20,7%
Pocet nizkopodlaznych tbusov (BA/KE): 7 = 5,1% / 0 = 0%
Pocet nizkopodlaznych vozov celkom (BA/KE): 34 = 4,1% / 47 = 13,3%
Priemerny vek prevadzkovanych vozov (BA/KE): 15 / 14

Chapes? Aj vy mate vraky, ale nie tak rozsirene.. aj ked zas intervaly..
Reply on: 810zssk #82113:
Sory ze neskor odpovedam ale kde si nabral ze v KE nejazdia vraky? Dobre mozno v KE niesu B732 typu vasej 3026 ale zas taky rozdiel v kvalite ako v cene nieje. Mimochodom do USS jazdia vacsinou Plynove karosy alebo ikarusy, velky luxus tam za tu cenu nieje.
Reply on: C734.00 #82281:
http://www.sme.sk/c/3412386/ v trolejbusovych dielnach chcu vyrabat nejake americke (plynove, ako inak) autobusy
Reply on: Själavrak #82288:
Máš mail 😉 A FTVŠ UK by sa ti za zrušenie zastávky tiež pekne poďakovala 😉 Myslímže konkrétne zastávka La(n)franconi má svoje opodstatnenie, a nie je ani prekážkou plynulosti dopravy, to skôr na ten semafor pod rovnomenným mostom kúsok odtiaľ by sa zišla fungujúca preferencia (hoci tiež sú miesta, kde by bola potrebná urgentnejšie) 😉
Reply on: Själavrak #82292:
a je tam Piváreň Machnáč! to nemozes zrusit ?
Reply on: Själavrak #82292:
keby len katedra, ale aj fakulta 😛 FTVŠUK
Reply on: AAA #82290:
Dobre ale tak pozri na zastávky Park kultúry - Lafranconi - Botanická záhrada? Aj ľudia na prestup z elín na 28,29,31,39 využívajú skôr Park kultúry. Ja by som zrušil určite jednu z tých zastávok, ale na Botanickej sú školské zariadenia, Park kultúry neni treba komentovať (PKO) tak Lafranconi by letelo. Neviem teraz presne ale na zastávke Lafranconi sú nejaké ihriská UK, a nejeká katedra ich či nie?
Reply on: Martin Fundárek #82263:
Tie slovne inzultacie si nechaj pre seba, ja som s tebou ovce nepasol ? Neviem ci ludom robi problem prejst 5-7 minut peso a naviac bez nakupu. Kto nevladze tak nech si pocka na elektricku. Ked dokazu chodit zo svojho baraku par minut peso na zastavku tak preco nie do PCC.
Neviem znova mi tvoj pristup pripomina DPB, nikdysatotaknerobilo,cestujucibytonepochopili... Kto by bol uplne najsamlenivejsi mohol by presadnut z Ruzinovskych liniek na Trnavskom na elektricku a odviezst sa k PCC.
Mimochodm sa tam bude stavat Polus II takze sa tam zmeni rezim a ktovie, mozno sa posunie zastavka blizsie. ?
Reply on: Själavrak #82288:
Lafranconi treba nechať.
Reply on: risko1 #82286:
Pardon, zabudol som tam dať tú zmenu, 1 by nešla na ŽST Nové Mesto ale na Zlaté piesky ?
Reply on: Beus #82285:
Tak redukcia zastávok je vec s ktorou neopèítam vzh¾adom na solventnosť DPB a ochotnosť do toho investovať. To èo by sa dalo v súèasnoti vykonať je, že by elektrièky vynechávali zastávky : Jurigovo nám., Horné, Krèace, OD Saratov, Lafranconi, Vozovòa Krasòany, Pri vihoradoch, Chlumeckého a Karlova Ves (zo zastávky Borská by sa stala zastávka Karlova Ves), poprípade aj vynechávanie zastávky Mladá garda alebo Riazanská ale tam by to už chcelo novú zastávku - Varšavská. Èiže dokia¾ by sa DPB neuráèilo vybudovať zastávky v nových polohách by sa zrýchlenie spojov na radiálach riešilo takto. Inak dakto tu spomínal aj vedenie elektrièky do Dúbravky cez Patrónku. Sú aj takéto plány reálne? Máš prosím ťa ICQ alebo profil na pokeci alebo Skype? Chcel by som s tebou dať obširnejšiu reè o MHD. Ïakujem vopred ?
Reply on: C734.00 #82274:
Mas recht,mam Karosu B741,nemam spojku a z kopca do kopca na rovine stale sa rozbieham rovnako,kedze stojim na brzde,tak ju pustim a hned zoslapnem plynovy pedal a jedeeeeeeeeeeeeeeeee to. Je to automat
Reply on: Själavrak #82283:
A zlate papule nincen????????????
Reply on: Själavrak #82283:
Ja viem, že niektoré veci v našej električkovej sieti sú nafigu, ale s traťami už asi nič neurobíš, tie treba brať tak ako sú, a z toho vychádzať...zastávky sa ešte ako-tak popresúvať dajú...

Každopádne, Jesenského/Šafko ako prestupný uzol rozhodne nie je optimálny - pri ceste z východnej časti mesta do Dúbravky to znamená min. 5 minút jazdnej doby navyše oproti ceste cez tunel.

A čo sa zlučovania liniek týka - ja som všetkými desiatimi ZA redukciu počtu liniek, pričom na väčšinu radiál by stačila jedna linka, ale nie tie linky točiť cez centrum nazad, to je nemysliteľné, a tento tvoj druhý návrh je (s výnimkou 1 a 9) zasa o tom istom. Skús si pozriet to pdf-ko, na ktoré som ti hodil link, aj spomínané príspevky, a uvidíš že sa to dá aj inak, a efektívnejšie 😉 A všimni si tam aj redukciu zastávok 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.