Reply on: Beus #82271:
To je tu na prt, že pri 4 min intervale nemôžeš počítať so Šafkom a Jesenského ako prestupným uzlom,lebo by tam boli kolóny električiek. Úplne o ničom je "vzdialenosti" cca 300metrov tratí na Obchodnej (severná trať) a na Špitálskej (južná trať), a nehovorím o vzdialenosti aká je medzi zastávkou Odborárske námestie a Floriánske námestie, a Legionárska Vazovova na Radlinského. Chodil som tam do školy a bolo jedno či som šiel 11 na Vazovovu, alebo 4 a 14 na Legionársku / Odborárske námestie. Prečo sa nemôžu na každej radiále zlúčiť dve linky do jednej? Nebolo by to tak lepšie?!ešte som skúšal toto :
- 1 : terajšia trasa, 8/8/8//15,2xT3
- 2 : ŽST Nové Mesto, Trnavské mýto, Vazovova, Hlavná stanica, 8/8/8//15, 2xT3
- 3 : Rača, ŽST Vinohrady, Račianske mýto, Obchodná, Kamenné nám., Odborárske nám., Trnavské mýto, Ružinov, 8/8/8//15,2xT3, 2xT6A5
- 9 : terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT3
- 11 :terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT6A5
- 12 : terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT3
- 13 : terajšia trasa, 8/8/8//15, K2
- 17 : terajšia trasa, 8/-/8//30, K2
Martin Fundárek
- prepojenie z račianskej a vajnorskej radiály na Nám. Ľ.Štúra problematické - buď na 2 prestupy, alebo ísť až na Poštovú a potom späť linkou 13; prepojenie z ružinovskej radiály tamtiež cez Obchodnú
- z Dúbravky do Rače a na vajnorskú radiálu 2 prestupy
- nedostatočná kapacita KV-centrum ráno
- nedostatočná kapacita Vinohrady-centrum ráno
- zvýšenie výpravy súprav o cca 7, kým kačíc o 13 menej než dnes - a to rátam na všetkých linkách s výnimkou 9 so striedačmi; tými kačicami by si mohol zaplátať výpadky v rannej špičke linkou 17 (Vinohrady-Obchodná-tunel-KV, KV-Jesenského-Špitálska-Vinohrady, 11 K2 v intervale 8 minút)
Menej závažné veci
- uberáš cca 11 % z kapacity vajnorskej radiály - nie som si istý, či by to zniesla
- napojenie z račianskej, vajnorskej a ružinovskej radiály na hlavnú stanicu dosť pochybné - prestup pri TU je dosť nanič, takže by si ľudí asi vyhnal do autobusov