Reply on: Beus #82285:
Tak redukcia zastávok je vec s ktorou neopèítam vzh¾adom na solventnosť DPB a ochotnosť do toho investovať. To èo by sa dalo v súèasnoti vykonať je, že by elektrièky vynechávali zastávky : Jurigovo nám., Horné, Krèace, OD Saratov, Lafranconi, Vozovòa Krasòany, Pri vihoradoch, Chlumeckého a Karlova Ves (zo zastávky Borská by sa stala zastávka Karlova Ves), poprípade aj vynechávanie zastávky Mladá garda alebo Riazanská ale tam by to už chcelo novú zastávku - Varšavská. Èiže dokia¾ by sa DPB neuráèilo vybudovať zastávky v nových polohách by sa zrýchlenie spojov na radiálach riešilo takto. Inak dakto tu spomínal aj vedenie elektrièky do Dúbravky cez Patrónku. Sú aj takéto plány reálne? Máš prosím ťa ICQ alebo profil na pokeci alebo Skype? Chcel by som s tebou dať obširnejšiu reè o MHD. Ïakujem vopred ?
A všimni si tam aj redukciu zastávok
Martin Fundárek
- prepojenie z račianskej a vajnorskej radiály na Nám. Ľ.Štúra problematické - buď na 2 prestupy, alebo ísť až na Poštovú a potom späť linkou 13; prepojenie z ružinovskej radiály tamtiež cez Obchodnú
- z Dúbravky do Rače a na vajnorskú radiálu 2 prestupy
- nedostatočná kapacita KV-centrum ráno
- nedostatočná kapacita Vinohrady-centrum ráno
- zvýšenie výpravy súprav o cca 7, kým kačíc o 13 menej než dnes - a to rátam na všetkých linkách s výnimkou 9 so striedačmi; tými kačicami by si mohol zaplátať výpadky v rannej špičke linkou 17 (Vinohrady-Obchodná-tunel-KV, KV-Jesenského-Špitálska-Vinohrady, 11 K2 v intervale 8 minút)
Menej závažné veci
- uberáš cca 11 % z kapacity vajnorskej radiály - nie som si istý, či by to zniesla
- napojenie z račianskej, vajnorskej a ružinovskej radiály na hlavnú stanicu dosť pochybné - prestup pri TU je dosť nanič, takže by si ľudí asi vyhnal do autobusov