Andrej: Podla mojho nazoru je nejake obchodne centrum skaredsie ako elektrickova trat. A o dialnici ani nehovorim. S estetikou to mas tazke - asi sa vsetci zhodneme, ze panelakove sidlisko je skarede a upravovany park pekny, ale v mnohych inych veciach nie. Inymi slovami: Som pevne presvedceny, ze niecia estetika ako dovod, aby sme na periferii viedli dopravu pod zemou a nie nad nou alebo na nej, neobstoji. Ak ma chces presvedcit, skus mi zdovodnit, preco je moja estetika (ktora mi napriklad nasepkava, ze spinave stanice podzemky, osvietene sliepnavym svetlom ziariviek, su fakt hnusne) horsia.
tr3mp
Okolo roku 2025, po dostavani Dubravskej vetvy nosneho systemu nastupis na supravu v DNV ako pred tym, zvezies sa jednu zastavku do Dubravcic (za Dubravkou), alebo sa tamn zvezies uz z DNV busom a tam sadnes na nosny system a zvezies sa priamo do Mlynskej doliny, asi 6-7 zastavok? A samozrejme peso hore k FEIke.
Podla http://www.udi-praha.cz/rocenky/rocenka00vm/texty/cz00kap6.htm je cestovna rychlost pri metre v Prahe 35,7 km/h. Na zaklade udajov v mnou citovanom zdroji (su tam udaje aj o Bratislave) je mozne vypocitat rychlost buducej dopravy. Podotykam, ze tam nie je rychlost rychlodraznej eliny, takze s nou to porovnat nepojde. Vie niekto, ake su dosahovane cestovne rychlosti pri kosickej rychlodrahe?