to kockac:
hee no som sa pobavil:
A. kazde mimourovnove krizovanie, pokial je nad povrchom zeme, je skaredsie(neesteticke), ako to podpovrchove, ci ziadne
Ale teraz vazne, ja si tiez myslim, ze v centre sirsom, v podstate v celom meste, by mali tie eliny chodit co najviac pod zemou - ved aj tak na povrchu uz nie je moc miesta, a naozaj by to bolo zo vsetkych hladisk (mozno okrem financneho) lepsie.
B. k tvojim reakciam na moj prispevok
1. no medzi stromcekmi moze chodit, ale mne slo o to, ze tam kde ma trasu, kolajisko, tak tam moze byt uplne nieco ine a nikto ani nemusi vediet, ze pod tym ide elina, ci metro.
3. hee no tebe mozno nevadila (ale si myslim, ze vacsina ludi by bola opacneho nazoru), ale ked to porovnas s metrom, tak ten rozdiel musis pocut (pokial nie si uplne hluchy)
to Andy: diky a nevedel by si este povedat, kde sa take vyhybky uz nachadzaju (nemyslim troflace, ale samotne vyhybky - aby som si to vsimol, ked tade pojdem)
diky
hee no som sa pobavil:
A. kazde mimourovnove krizovanie, pokial je nad povrchom zeme, je skaredsie(neesteticke), ako to podpovrchove, ci ziadne

Ale teraz vazne, ja si tiez myslim, ze v centre sirsom, v podstate v celom meste, by mali tie eliny chodit co najviac pod zemou - ved aj tak na povrchu uz nie je moc miesta, a naozaj by to bolo zo vsetkych hladisk (mozno okrem financneho) lepsie.
B. k tvojim reakciam na moj prispevok

1. no medzi stromcekmi moze chodit, ale mne slo o to, ze tam kde ma trasu, kolajisko, tak tam moze byt uplne nieco ine a nikto ani nemusi vediet, ze pod tym ide elina, ci metro.
3. hee no tebe mozno nevadila (ale si myslim, ze vacsina ludi by bola opacneho nazoru), ale ked to porovnas s metrom, tak ten rozdiel musis pocut (pokial nie si uplne hluchy)
to Andy: diky a nevedel by si este povedat, kde sa take vyhybky uz nachadzaju (nemyslim troflace, ale samotne vyhybky - aby som si to vsimol, ked tade pojdem)
diky
Andrej (Anndy008)
konretne od SI #6061): "... A netvrdim ze elektricka je zrovna lepsia, ale da sa s nou spravit ta ista sluzba ako metrom..."
snad som nevybral malo
Ale O.K. Konecne som to pochopil. Vam ide v podstate o to, ze elinu su lacne, inak by ste boli za metro. To ste mali povedat rovno.
Ja sa este vyjadrim k tomu preco sa mi metro paci viac /vypichem len to co si myslim, ze je vyhoda oproti eline/ (vseobecne metro - netvrdim, ze to navrhovane pre BA vzdy splna moje predstavy).
1. je skoro vsade pod zemou - takze nezavadzia a hlavne na zemi moze byt nieco, co je napr. pekne (stromy, park, domy, atd...) proste ovela viac miesta a nehyzdi okolitu krajinu + vsetky dalsie vyhody jeho vedenia pod zemou.
2. je fakt rychle (teda, ked sa take spravi)
3. nepocut z neho hluk /na povrchu/ (mozno otrasy, ale to su aj z eliny)
4. jeho tunely sa daju pouzit v case vojny ako CO kryty - to len tak na okraj (1-ka je dolezita)
Uznavam, ze aj Eliny mozu chodit pod zemou - ak take budu, tak kludne take mozu byt
Este by som sa chcel spytat (lebo to mi z projektov nebolo jasne) ako sa zariadi, aby eliny chodili spolahlivo. Poviem priklad a potom pochopite, ze co asi myslim.
Moji spoluziaci, co byvali na garde, tak chodili do skoly elinou. A zoberiem len jeden semester, tak sa vela krat stalo, ze nestihli cvika len preto, ze elina zlyhala (a to nehovorim, ze sli vela krat z racka pesi
Dalsia vec. Preco by sme nemohli mat drahe metro? Ved aj tak splacat ho budu nase deti (teraz to nemylsim ako svinstvo voci nim). Ale ked tu postavime, nieco, co za 20 rokov bude v tom istom bode, co teraz, tak nase deti zase budu musiet platit, aby si to vyriesili (otazka je len porovnat tie ceny). Nedala by sa brat investicia aj z tohoto pohladu?
Este mimo: to d3k0 a spectre. Nemohli by ste napisat nieco viac o tych novych vyhybkach pre tbusy? (kde budu, ako to funguje, pripadne aj ako funguju sucasne a preco sa vlastne musi spomalit? To by ma zaujimalo) diky