Votrelec: Sorry, ak Ta nahodu moj predch. prispevok urazil, mozno som to pisal s trochu horucou hlavou... 
Andrej: A) Ked si to tak vezmes, v podstate cele mesto je neesteticke - o co krajsie by sa na jeho mieste vynimala kombinacia lesov a luk... Preco teda neposleme ludi byvat pod zem? Nuz, podla mojho nazoru najma preto, ze je to jednak prilis drahe a dvak su ludia, ktorym to moze vadit. Rovnake vyhrady mam aj k lubovolnym podzemnym dopravnym prostriedkom. Mimochodom, viem, ze tento priklad je nadneseny, ale sluzi na to, aby ste pochopili kam mierim.
B1) vid predchadzajuci odstavec
B3) Ano, rozdiel je pocut, ale mne ide o to, aby som zdoraznil, ze sa nazdavam, ze - pokial je kvalitna trat (to je naozaj dolezite) - elektricka vydava "tolerovatelny" hluk.

Andrej: A) Ked si to tak vezmes, v podstate cele mesto je neesteticke - o co krajsie by sa na jeho mieste vynimala kombinacia lesov a luk... Preco teda neposleme ludi byvat pod zem? Nuz, podla mojho nazoru najma preto, ze je to jednak prilis drahe a dvak su ludia, ktorym to moze vadit. Rovnake vyhrady mam aj k lubovolnym podzemnym dopravnym prostriedkom. Mimochodom, viem, ze tento priklad je nadneseny, ale sluzi na to, aby ste pochopili kam mierim.

B1) vid predchadzajuci odstavec
B3) Ano, rozdiel je pocut, ale mne ide o to, aby som zdoraznil, ze sa nazdavam, ze - pokial je kvalitna trat (to je naozaj dolezite) - elektricka vydava "tolerovatelny" hluk.

)
si
Vypadky elektriciek (a trolejbusov) - elektricky a trolejbusy sa nazyvaju aj ako vozidla zavislej trakcie a ich nevyhodou je ze ked sa nieco udeje na napajani alebo trati ku ktorej su viazane, tak neprejdu. Ked sa dobre zamyslis nad tym co je to metro, tak zistis ze to je tiez zavisla trakcia a trpi tymi istymi chorobami. (A ked nie je na udrzbu toho co tu uz je, je dost velky optimizmus cakat ze bude na udrzbu niecoho dalsieho, a ked nerobis udrzbu, tak potom logicky su aj vypadky kvoli porucham).
Vyhodou Elektricky oproti metru v tomto je prave to ze ju mozes rozvetvit a mat navzajom prepojenych viacero tras, takze ak sa na jednej nieco vyskytne, moze dispecer len presmerovat dopravu z postihnuteho useku v ktorom je mozne zabezpecit nahradnu dopravu a nemusi byt odrezana cela radiala (ako napriklad dnes ked sa nieco stane pri PKO, nejazdi cela Karlova Ves a ani Dubravka - keby existovala druha zapadna radiala (pozri si tie SCI-FI projekty na rozvoj), tak odlonim dopravu z karlovky a dubravky cez mlynsku dolinu a nahradnu dopravu musim zabezpecit len v useku most lafranconi - tunel.)