Votrelec: Sorry, ak Ta nahodu moj predch. prispevok urazil, mozno som to pisal s trochu horucou hlavou... 
Andrej: A) Ked si to tak vezmes, v podstate cele mesto je neesteticke - o co krajsie by sa na jeho mieste vynimala kombinacia lesov a luk... Preco teda neposleme ludi byvat pod zem? Nuz, podla mojho nazoru najma preto, ze je to jednak prilis drahe a dvak su ludia, ktorym to moze vadit. Rovnake vyhrady mam aj k lubovolnym podzemnym dopravnym prostriedkom. Mimochodom, viem, ze tento priklad je nadneseny, ale sluzi na to, aby ste pochopili kam mierim.
B1) vid predchadzajuci odstavec
B3) Ano, rozdiel je pocut, ale mne ide o to, aby som zdoraznil, ze sa nazdavam, ze - pokial je kvalitna trat (to je naozaj dolezite) - elektricka vydava "tolerovatelny" hluk.

Andrej: A) Ked si to tak vezmes, v podstate cele mesto je neesteticke - o co krajsie by sa na jeho mieste vynimala kombinacia lesov a luk... Preco teda neposleme ludi byvat pod zem? Nuz, podla mojho nazoru najma preto, ze je to jednak prilis drahe a dvak su ludia, ktorym to moze vadit. Rovnake vyhrady mam aj k lubovolnym podzemnym dopravnym prostriedkom. Mimochodom, viem, ze tento priklad je nadneseny, ale sluzi na to, aby ste pochopili kam mierim.

B1) vid predchadzajuci odstavec
B3) Ano, rozdiel je pocut, ale mne ide o to, aby som zdoraznil, ze sa nazdavam, ze - pokial je kvalitna trat (to je naozaj dolezite) - elektricka vydava "tolerovatelny" hluk.

)
Pozi
Bratislava potrebuje nosny system dopravy, ktory je kompletne mimourovnovy. A ten superprojekt je len Petrzalka, ako som to teraz po jeho precitani pochopil, takze velmi neviem, ako sa bude riesit dopravna situacia Bratislavy, nie len Petrzalky.
Neviem si dost dobre predstavit napr. usek cez Dubravku a Karlovku. Ak tam pojde trat elektricky (ta medzi cestami, co tam je) a nebude ani raz krizovat cestu, tak zjem Ikarus. Ono by to tak bolo v pohode, aj ked po tych kopcoch by to asi nebolo extra rychle. Ale tusim, ze vy budete presadzovat kompromis medzi rychlodrahou a dnesnou elektrickou, takze to rychle moc nebude.
Ako si ja predstavujem dobre riesenie: Rano v DNV nasadnem na xxx, po nejakych 3 zastavkach som v skole (FEI STU) - max. 15 minut. Z DNV by som sa dostal v pohode aj napr. na hlavnu stanicu a to myslim v case cca 20 min. a urcite nie cez nejaku Obchodnu elektrickou predierat sa v pesej zone, ale krasne mimourovnovo (pod zemou). Nech by som sa chcel dostat hocikam, nemal by som ani raz prechadzat cez prechod pre chodcov (kvoli prestupovaniu).
Tento nosny system (el./metro.) by zasahoval do kazdej mestskej casti a mal by minimum zastavok. V meste by bol tento nosny system kompletne pod zemou.
Lokalna doprava by bola riesena klasicky (bus./trol./klasicka el.).
Ak mi ponukne ten vas projekt toto, tak to berem. Ak nie, tak dakujem, neprosim si, a myslim ze ani vacsina Bratislavcanov...