Reply on: Mikimaus #59366:
Ano boli tam zabery aj z vozovne Krasnany. dalej v hlavnej ulohe 7947, 7937, 7939, 7923 a interier 7949 
No a k tomu mazaniu. To mazanie je dost ucinne, len je tu problem, ze je este maly pocet vozov. Osobne mam vyborne skusenosti z mazanim, takmer to nepisti v zavislosti od poveternostnych podmienok
Sarko
Problém vidím najmä v koordinácii vlak-električka a spôsobe prepojenia v spoločnom úseku. Ak sa električková trať bude pripájať ku železničnej (dajme tomu koľajovou splietkou hoci aj pri zachovaní súčasného rozchodu), tak v bodoch úrovňového napojenia/odpojenia od spoločného úseku bude vždy jedna koľaj križovať tú druhú - protismernú. To znamená, že v momente prejazdu električky týmto bodom v tom čase nemôže prejsť vlak nielen v danom smere, ale ani v opačnom smere. A naopak.
Ďalej, neviem ako je to so vzdialenosťami pri zabezpečovaní traťových úsekov (nech sa vyjadrí niekto, kto tomu rozumie), ale myslím si, že električka bude môcť vstúpiť do spoločného úseku až po uvoľnení traťového úseku a naopak, blokovanie úseku začína oveľa skôr, než vlak vstúpi do spoločného traťového úseku. Takže ak električke bude trvať čistý prejazd v spoločnom úseku, dajme tomu 5 min., tak blokovanie môže trvať možno 6 min., ale pri vlaku to bude možno aj viac ako 10 min. Čo to potom bude v ED za interval? Alebo sa nazbiera niekoľko vlakov, ktoré pôjdu spoločne v kolóne?
Napadlo mi, že oveľa jednoduchšie by bolo riešenie spôsobom dvojkoľajnej trati, pričom každá trakcia by mala v spoločnom úseku iba jednu - vlastnú koľaj. Oba systémy by boli jednak menej zraniteľné a pokiaľ by sa nestala nejaká mimoriadna udalosť, tak aj neovplyvniteľné a jednak by plynulosť premávky mohla byť viac koordinovaná. Ak by tunel bol kratší, problém by to asi nebol, ale 6 km...
Existujú vo svete nejaké trojkoľajné úseky? Ak áno, možno by stalo za úvahu o takom porozmýšľať, pri priemernom 20 min. takte vlakov by azda nebol problém ich v 6 km dĺžke viesť po jednej koľaji a električky obojsmerne.