Reply on: Martin Fundárek #59379:
nie neprotirecim, skus si to precitat este raz a zamysliet sa nad tym 
5+2 kolaji. v podzemi filialky sa logicky s elektrickou nerata. nie je dovod.
80kmh je normalna rychlost v meste. mozno ta to prekvapi ale ani TGV v parizi nebeha 300 kmh

najviac sa mi pacia takyto reptalkovia


Martin Fundárek
Ak som dobre pochopil z tých pár remingovských obrázkov, pôjde o 5 železničných a 2 električkové koľaje, je tak? To je fantasticky dimenzovaná centrálna stanica, len čo je pravda. Súčasná hlavná stanica má pri perónoch 7 slušných koľají + 1 pri 6.nástupišti + 2 krátke pri piatom, a to zástancovia megalomanského projektu železníc frfľú, že hlavná nestíha.
Maximálna projektovaná rýchlosť 80 km/h - no to už bude koridor... Myslím, že keby urobili rekonštrukciu trate cez UNeSko a Nové Mesto (štíhle výhybky a pod.), bolo by to rozumnejšie. Časová úspora tunelového variantu by bola mizivá (cca 6 minút) pri neporovnateľne vyšších finančných nákladoch.