Reply on: Papyr #59367:
ohladne riesenia a napojenia trati je to zhruba vidno aj na tomto videu.http://archiv.stv.sk/tvarchiv/video/?video=17172
inak Vmax sa na tomto useku planuje 80kmh, prave kvoli stupaniam a oblukom.
dalej filialka by mala mat 5+2 kolaje, cize je dimenzovana plus minus OK aj keby to mala byt centralna stanica.
inak tunel bude zhruba od kukucinovej az po avion, preto tych vyse 6km. vyriesi to aj zopar urovnovych krizeni so zeleznicou, z coho asi najviacsi pokrok bude pri zvaracaku.
tunak tu je vidno..
http://www.reming.sk/aktuality/0206_filialka_aktual.pdf
Re #59370 Sarko: tri kolaje vedla seba je blbost, a hlavne prioritu ma zeleznica nie elektricka v tom tunely, kedze zeleznice dostanu 90% preplatenych z EU a nie mesto.
to je to co som tu hovoril od zaciatku, kedze aj zeleznica aj elektricka by isli zhruba v tom istom koridore a zeleznice tak ci tak bude zrejme razit dve rury (prave kvoli bezpecnosti), tak by sa to dalo urobit aby jedna rura bola pre druhu unikova. a v oboch by bol logicky obojsmerny provoz ..
aquila
ale hlavne na tom videu je vidno ako to bude napojene aj na trat smer kuty ako aj napojenie trat smer petrzalka