Reply on: Red-Hawko #55841:
1.to by šlo a potom postupne po kuskoch presuvať aj zbytok tratí pod zem 2.lenže peniaze ušetrene mostom môžeš vraziť bud nakup nových vozov alebo potiahnutie podzemnej časti dalej ako kamenne námestie s tím že po prebudovaní tratí v meste sa môžeš vrátiť k budovaniu tunela
p.s ako sa tu už vela krat písalo Starý most treba prebudovať tak či tak
81-71
1. 1987-výstavba ťažkého metra, cca take ake je v Prahe
2. 1990-porevolučná protisovietská nálada a náhle zastavenie výstavby metra ruského typu
3. roky 90-te sa niesol negovanim myšlienky NDS na lahké metro VAL
4.na prelome tisícroči sa ešte raz objavila povodna myšlienka klasickeho tažkeho metra
5.neskor došli uvahy o nahradení NDS bežnou električkovou radialou
6. dnes sa rata iba s takouto radialou, no nakup patricneho kapacitneho vozoveho parku sa neustale zahmlieva a posuva s tym, ze v prvej faze po vybudovani sa rata iba s elektrickami K2S, toto je NDS?
Iste, najviac su mudry ti, ktorí zdrhli do Prahy, vozia sa metrom a myslia si, ze elektricka v BA vsetko poriesi. Nech sa paci ? ? ?