Reply on: Red-Hawko #55841:
1.to by šlo a potom postupne po kuskoch presuvať aj zbytok tratí pod zem 2.lenže peniaze ušetrene mostom môžeš vraziť bud nakup nových vozov alebo potiahnutie podzemnej časti dalej ako kamenne námestie s tím že po prebudovaní tratí v meste sa môžeš vrátiť k budovaniu tunela
p.s ako sa tu už vela krat písalo Starý most treba prebudovať tak či tak
d3k0
Iste, na to treba preferenciu... Avsak na plnu preferenciu mozme zabudnut - tolko obsah z dnesneho mailoveho vyjadrenia magistratu (clanok bude zverejneny v pondelok).
Re #55790 81-71:
1. Substrat z L50 sa asi tazko bude vozit elektrickou... V 78 az tak vela ludi nie je. Okrem toho elektricka tam moze chodit aj kazdych 1.5 minuty a ma 2x vyssiu kapacitu. Neverim, ze by stvornasobna kapacita dnesnej L95 nestacila.
2. Za to ale nemoze elektricka, ale niekto iny...
3. To je neodskriepitelne, otazne je, ci vyhodit sto miliard preto, aby sa o malo zvysila kapacita oproti potencialnej kapacite elektriciek, keby fungovali tak ako by mali.
4. Aj mensi rozsah je lepsi ako ziaden.
5. Nechapem, ako mozes verit, ze by sa tu niekedy metro vybudovalo. Ved si len pozri ten smiesny balik (v porovnani s metrom) urceny pre elektricku. Uz z neho ukrojili 200 milionov na Solarisy a dalsich 120 milionov na dobudovanie Pristavnej ulice. Vazne veris, ze pri takomto rozhodovani je toto mesto niekedy schopne metro postavit? Ak to nepostavia zeleznice, tak mesto urcite nie.