Reply on: kri #55796:
"ak chcem nosnym systemom (L8,L9,L14) cestovat do Hornbachu stoji mi v ceste trojpruhova zeleznica" - v rámci budovania BID sa dúfam bude viac tlačiť (možno aj verejná mienka by mala tlačiť) na budovanie prestupných bodov električka - železnica (S-Bahn) - bus. Okrem "Hornbachu" a Dúbravky vidím ešte Vajnory, Petržalku Juh, Dolné hony (trolejbus), Tesco Lamač (trolejbus), prípadne Rača (pri BAZke). Sú to podľa mňa relatívne nízke náklady a veľký úžitok. Samozrejme, za predpokladu aspoň 20 minútového taktu vlakov.
Red-Hawko
Re #55722 hoppusmark: Sak jasne bezpecnost, ale podla mna kamera moc nevyriesi aj aj tak by to bolo drahe riesenie. To radsej obcas zaplatit to sklo.
Re #55760 Emo: No to jasne, ale ide o princip, aky je rozdiel medzi metrom a elektrickou hmm ?
Re #55766 Technopol: To co som ja napisal, ze keby elektricka isla pod dunajom ze by vysla na kamennom namesti, bolo myslene tak, ze tam vyjde nad zem a bude pokracovat...
Re #55794 ivanbuto: Ten tunel, asi ked niekdo bude chciet ist zo Stupavy do Pezinka, alebo ked niekto bude chciet ist zo zapadu na vychod, tak aby sa netrepal cez Pezinsku babu alebo Sancovu, a tunel nieje az tak zasah do prirody. Aj ked podla mna by bol ten tunel vhodnejsi na trase Trnava - Malacky.
Re #55832 fobust: Ps: Videl som tak aj sor B9.5 ze mal z tym dost casto problemy a dost ma to stve.