Zo zameru pre modernizaciu ET Dubravka:
I. etapa
Výstavba úseku trate od km 0,000 po km cca 0,700, t. j. od križovatky ulice M. Sch. Trnavského s Hanulovou a Bagarovou ulicou po koniec križovatky s Alexyho ulicou. Predpokladaná doba výstavby je 40 dní.
II. etapa
Budovanie úseku od km cca 0,700 po km 1,250, t. j. nasledujúci úsek trate až po koniec križovatky ulíc Saratovská – Drobného a Repašského. Dĺžku výstavby tejto etapy predpokladáme na 25 dní.
III. etapa
Budovanie úseku cca 1,250 – 1,730, t. j. nasledujúci úsek trate až po obratisko. Pri výstavbe tohto úseku trate uvažujeme s časovým intervalom cca 25 dní.
IV. etapa
Výstavba samotného koľajiska obratiska s príslušnou infraštruktúrou. Keďže ide o technologicky najnáročnejšiu časť stavby vzniká možnosť realizovať stavebné práce v časových intervaloch výstavby I. a II. etapy.
...iba reko priecestia pred obratiskom trvala 38 dni....a za tri mesiace spravili nahrubo len slabu polovicu useku Drobneho - Pri krizi....
I. etapa
Výstavba úseku trate od km 0,000 po km cca 0,700, t. j. od križovatky ulice M. Sch. Trnavského s Hanulovou a Bagarovou ulicou po koniec križovatky s Alexyho ulicou. Predpokladaná doba výstavby je 40 dní.
II. etapa
Budovanie úseku od km cca 0,700 po km 1,250, t. j. nasledujúci úsek trate až po koniec križovatky ulíc Saratovská – Drobného a Repašského. Dĺžku výstavby tejto etapy predpokladáme na 25 dní.
III. etapa
Budovanie úseku cca 1,250 – 1,730, t. j. nasledujúci úsek trate až po obratisko. Pri výstavbe tohto úseku trate uvažujeme s časovým intervalom cca 25 dní.
IV. etapa
Výstavba samotného koľajiska obratiska s príslušnou infraštruktúrou. Keďže ide o technologicky najnáročnejšiu časť stavby vzniká možnosť realizovať stavebné práce v časových intervaloch výstavby I. a II. etapy.
...iba reko priecestia pred obratiskom trvala 38 dni....a za tri mesiace spravili nahrubo len slabu polovicu useku Drobneho - Pri krizi....
S499.1023
2) Že ten Mercedes na fotografii bolo vozidlo, schopné pohybu LEN na navádzanom úseku, bolo obojsmerné, nemalo volant(y) a na jednej strane vozidla boli dokonca ovládacie prvky električkového typu.
3) Na fotografii je vozidlo, ktoré sa skladá z dvoch dvojnápravových sólo vozidiel, spojených zaveseným medzičlánkom bez náprav. Ako by asi takéto vozidlo jazdilo po ceste? Článok sa taktiež zmieňuje o tom, že žiadne mesto o toto podivné vozidlo neprejavilo záujem.
Podľa môjho osobného názoru je dotyčná fotografia fake z propagačného materiálu výrobcu a vozidlo fyzicky nikdy neexistovalo.
Záverom: Spurbusy v Essene nemali nikdy nič spoločného s diskutovanými americkými trolejbusokamiónmi.