Urcite? Neriadi sa pracovnopravny vztah legislativou v mieste vykonu prace?
Viem ze toto sa kedysi riesilo v suvislosti s SA ked este nemala slovensku s.r.o., ale posobila tu ako pobocka zahranicnej firmy a zamestnanci dali na sud to ze na nich uplatnovali cesky zakonnik prace.
Je priam úžasné, ako naši západní susedia vedia modernizovať ET počas prevádzky (Califorňany) pričom za 1-2 mesiace nie je problém takto modernizovať vyše 1km trate. Tu za pol roka s plnou odstávkou sotva vykopať bazén na zimu. Famózne. Bolo by zaujímave, keby zo strany obyvateľov Bratislavy (registrovaných) začali na políciu chodiť Trestné oznámenia vo veci zneužitia zverených prostriedkov.
Inak, dnes som videl niečo ako "pracovníka" sa potulovať na Petržalskej strane NS MHD. Takže opäť vykázaná činnosť pracujú nepretržite!
I. etapa
Výstavba úseku trate od km 0,000 po km cca 0,700, t. j. od križovatky ulice M. Sch. Trnavského s Hanulovou a Bagarovou ulicou po koniec križovatky s Alexyho ulicou. Predpokladaná doba výstavby je 40 dní.
II. etapa
Budovanie úseku od km cca 0,700 po km 1,250, t. j. nasledujúci úsek trate až po koniec križovatky ulíc Saratovská – Drobného a Repašského. Dĺžku výstavby tejto etapy predpokladáme na 25 dní.
III. etapa
Budovanie úseku cca 1,250 – 1,730, t. j. nasledujúci úsek trate až po obratisko. Pri výstavbe tohto úseku trate uvažujeme s časovým intervalom cca 25 dní.
IV. etapa
Výstavba samotného koľajiska obratiska s príslušnou infraštruktúrou. Keďže ide o technologicky najnáročnejšiu časť stavby vzniká možnosť realizovať stavebné práce v časových intervaloch výstavby I. a II. etapy.
...iba reko priecestia pred obratiskom trvala 38 dni....a za tri mesiace spravili nahrubo len slabu polovicu useku Drobneho - Pri krizi....
iste, význam pochopí každý, ale akási skladba tých viet, podľa mňa, vyznieva vyslovene tak, akoby ten text niekto iba prekopíroval a preložil konkrétne slovíčka. a na detail "Dohoda o provedení práce" asi pozabudli... ?
Kto vie čítať, dočíta sa zaujímavé fakta. Takéto systémy existujú po celom svete. A nikde sa to poriadne neosvedčilo. Maximálne iba ako využívanie pre terminál bus-tram hrana-hrana (prípad našej budúcej molecovej dúfam!)
No, to už sme sa od jednoznačného "skúšalo sa v Nemecku a PO NIEKOĽKÝCH rokoch sa to neosvedčilo" cez "skúšalo sa v Essene" dostali k vyjadreniu "vraj se kdesi čosi vzdialene podobného snáď malo skúšať". Keby si si tie texty prečítal poriadne a tie fotky poriadne prezrel, tak by si sa bol dozvedel, že 1) Tie uzemňovacie botky slúžili na prizemnenie autobusu/trolejbusu počas pobytu na zastávkach, aby nemohlo v prípade pádu električkového troleja na vozidlo dôjsť k tomu, že by na karosérii vozidla bolo 600 V.
2) Že ten Mercedes na fotografii bolo vozidlo, schopné pohybu LEN na navádzanom úseku, bolo obojsmerné, nemalo volant(y) a na jednej strane vozidla boli dokonca ovládacie prvky električkového typu.
3) Na fotografii je vozidlo, ktoré sa skladá z dvoch dvojnápravových sólo vozidiel, spojených zaveseným medzičlánkom bez náprav. Ako by asi takéto vozidlo jazdilo po ceste? Článok sa taktiež zmieňuje o tom, že žiadne mesto o toto podivné vozidlo neprejavilo záujem.
Podľa môjho osobného názoru je dotyčná fotografia fake z propagačného materiálu výrobcu a vozidlo fyzicky nikdy neexistovalo.
Záverom: Spurbusy v Essene nemali nikdy nič spoločného s diskutovanými americkými trolejbusokamiónmi.
A prekvapuje ťa to snáď? Inak mňa by zaujímalo, že či chcú na každú linku nasadiť jedného človeka, alebo snáď na každé poradie? Čisto zo srandy som sa prihlásil aj ja, som zvedavý.
Prosím ťa na to,aby som si overil či je dotyčný revízor nepotrebujem vidieť jeho preukaz ? pozerám von a vidím partiu štyroch bezkrkých pupkatých týpkov a proste viem,že sú to revízori ? a ešte ideálnejšie keď sú dvaja 150cm vysokí aj s opätkami,suchí sú jak keby pol roka nejedli (keď zafúka silný vietor tak ich poláme) a pri nich stoja bezkrkí mamľasi tak to tiež vidíš na prvý pohľad ?
no, tak toto si isto nenechám ujsť. ? nie, že by som to už nerobil dobrovoľne počas svojich ciest, ale keď to ponúkajú ako projekt, som za každú srandu. ?
apropos, nech sa na mňa nikto nehnevá, ale ten text je zkopírovaný a preložený fakt otrasne. ? ?
este lepsie!
HS-min financii 30T, Min Financii - STU NB18, resp BN9,5 ako "Náhradná doprava za električky", odtial po štúrovú T3SUCS. Skoro to isté ako kedysi K2S (L13) HLST-NLS len efektívnejšie s neprestupným 15min lístkom pre naších drahých turistov
Inak k dotazom od ostatných - fakt sa dačo robí na trati? vsade je to stale vymrete.....akurat na farskeho sa zacal nejaky material tvorit aj na strane cesty od stareho mosta (kde lezali stare panely na estakadu)....
Andy