Reply on: Mirtschi #202748:
No, to už sme sa od jednoznačného "skúšalo sa v Nemecku a PO NIEKOĽKÝCH rokoch sa to neosvedčilo" cez "skúšalo sa v Essene" dostali k vyjadreniu "vraj se kdesi čosi vzdialene podobného snáď malo skúšať". Keby si si tie texty prečítal poriadne a tie fotky poriadne prezrel, tak by si sa bol dozvedel, že 1) Tie uzemňovacie botky slúžili na prizemnenie autobusu/trolejbusu počas pobytu na zastávkach, aby nemohlo v prípade pádu električkového troleja na vozidlo dôjsť k tomu, že by na karosérii vozidla bolo 600 V.2) Že ten Mercedes na fotografii bolo vozidlo, schopné pohybu LEN na navádzanom úseku, bolo obojsmerné, nemalo volant(y) a na jednej strane vozidla boli dokonca ovládacie prvky električkového typu.
3) Na fotografii je vozidlo, ktoré sa skladá z dvoch dvojnápravových sólo vozidiel, spojených zaveseným medzičlánkom bez náprav. Ako by asi takéto vozidlo jazdilo po ceste? Článok sa taktiež zmieňuje o tom, že žiadne mesto o toto podivné vozidlo neprejavilo záujem.
Podľa môjho osobného názoru je dotyčná fotografia fake z propagačného materiálu výrobcu a vozidlo fyzicky nikdy neexistovalo.
Záverom: Spurbusy v Essene nemali nikdy nič spoločného s diskutovanými americkými trolejbusokamiónmi.
fanatikmhd