A prekvapuje ťa to snáď? Inak mňa by zaujímalo, že či chcú na každú linku nasadiť jedného človeka, alebo snáď na každé poradie? Čisto zo srandy som sa prihlásil aj ja, som zvedavý.
Prosím ťa na to,aby som si overil či je dotyčný revízor nepotrebujem vidieť jeho preukaz ? pozerám von a vidím partiu štyroch bezkrkých pupkatých týpkov a proste viem,že sú to revízori ? a ešte ideálnejšie keď sú dvaja 150cm vysokí aj s opätkami,suchí sú jak keby pol roka nejedli (keď zafúka silný vietor tak ich poláme) a pri nich stoja bezkrkí mamľasi tak to tiež vidíš na prvý pohľad ?
no, tak toto si isto nenechám ujsť. ? nie, že by som to už nerobil dobrovoľne počas svojich ciest, ale keď to ponúkajú ako projekt, som za každú srandu. ?
apropos, nech sa na mňa nikto nehnevá, ale ten text je zkopírovaný a preložený fakt otrasne. ? ?
este lepsie!
HS-min financii 30T, Min Financii - STU NB18, resp BN9,5 ako "Náhradná doprava za električky", odtial po štúrovú T3SUCS. Skoro to isté ako kedysi K2S (L13) HLST-NLS len efektívnejšie s neprestupným 15min lístkom pre naších drahých turistov
Inak k dotazom od ostatných - fakt sa dačo robí na trati? vsade je to stale vymrete.....akurat na farskeho sa zacal nejaky material tvorit aj na strane cesty od stareho mosta (kde lezali stare panely na estakadu)....
Ozaj, musí aj takúto drobnosť (nevykonanie časti trasy, ale s primeranou náhradou) nahlásiť vodič dodatočne na dispečing? Ešteže vodič 2 bol taký seriózny, že umožnil prestup cestujúcich k sebe v obratisku.
Ak sa DD musia spoliehat na L32 a L33, tak to Luky VIII zvladnu s prestupmi ci pesou dostupnostou a L99, L98, L95, L93, L91 a L59. Byval som kusok odtial, viem o com vravim.
endrucio