http://www.petrzalskenoviny.sk/samosprava/10/2014/peticia-za-zmenu-v-organizovani-mhd/
Dlhodobý problém opäť uzrel svetlo sveta. Ale príde mi to trochu zavádzajúce, z Jasovskej predsa zabezpečuje spojenie s centrom L91+L191. Aj keď minimálne jeden prestup ostáva na L93+L94.
Dlhodobý problém opäť uzrel svetlo sveta. Ale príde mi to trochu zavádzajúce, z Jasovskej predsa zabezpečuje spojenie s centrom L91+L191. Aj keď minimálne jeden prestup ostáva na L93+L94.
Peon
Inak "úžasné" je tiež, že niektorí vodiči idú celú cestu až po dočasnú konečnú "Pekníkova" s cieľom "Pri kríži" (zastávky vnútri ukazujú stálu trasu) a iní nahodia asi už pri Saratove cieľ "Nenastupovať". Vtedy to vnútri ukazuje "konečná zastávka, vystúpte" a "vozidlo končí premávku".
Je zvláštny pocit nastúpiť na zastávke "Homolova" do vozidla s označením "83 NENASTUPOVAŤ" (išiel som po zastávku "Pekníkova"). Fakt nechápem prečo na tých niekoľko týždňov informatici v DPB nenastavili, aby bolo možné ukazovať cieľ "Pekníkova" s "ide cez Pri kríži". ?
Dnes vtipná situácia s vodičom na linke 83. Pre ľahšie pochopenie vysvetlivky:
- bus 1, vodič 1 = idúci do Dúbravky
- bus 2, vodič 2 = idúci do Petržalky
Bus 1 išiel svojou obchádzkovou trasou v obratisku Pri kríži. Otočiť sa s vozidlom je tam možné prvou alebo druhou súbežnou cestou. Vodič 1 bol asi nepozorný, lebo vybral sa prvou cestou, = tá je bližšie k odstavným koľajám (momentálne stavenisku). Lenže tam už bol odstavený voz z linky X5 (jeho vodič bol asi na WC / v kuchynke) a obísť sa nedal, lebo vedľa X5-ky stálo vozidlo robotníkov "koľajných".
Pritom druhá cesta vedľa bola prejazdná. Stáli tam dva autobusy, ale nie vedľa seba, takže keby vodič 1 zabočil tam, bez problémov by prešiel. No a z prvej cesty sa na druhú cez obrubník a úzky trávnik autobusom nedá dostať, lebo sú tam lampy. No a klbák s cestujúcimi samozrejme nemôže cúvať na frekventovanú cestu pri obratisku vedúcu do DNV.
Takže zastavili sme, vodič 1 sa chvíľami s vozom posunul o pár centimetrov, ale nič sa nedialo. Po chvíľke so slovami "Sme na stavbe" vystúpil a išiel za X5-kou aj vozidlom robotníkov, ale zrejme nepochodil (alebo nikoho tam nenašiel), preto prešiel pešo na druhú cestu k busu 2 za vodičom 2, ktorý mal práve našťastie tesne pred odchodom smer Technopol.
Vodič 1 sa vrátil, požiadal nás o prestúpenie do busu 2 a otvoril všetky dvere. Aj bus 2 otvoril všetky dvere. Pobavilo ma, že vodič 1 ešte raz prišiel za vodičom 2 a pred cestujúcimi mu povedal "Dík, ušetrím naftu". ? To mi vyznelo akoby sa tam vodič 1 nechal s busom 1 zablokovať naschvál. ? Ale asi si len príliš domýšlam. ?