Reply on: N/A #202786:
Diskusia o obratisku v Petržalke v tejto (I.) etape už bola na rôznych úrovniach, stále je a isto aj bude. Základné tézy su o tom, že - ak nebude, tak tam budú môcť jazdiť iba obojsmerné vozy 30T (ktorých však bude 30, takže už sa dajú riešiť aj nejaké prípadné výpadky; jedine že by sa musel neskôr stiahnuť celý typ, ako v Prahe 14T). Na druhej strane ale bude nepriamy tlak na pokračovanie výstavby aj ďalších etáp, keďže to ukončenie si to vyslovene bude vyžadovať.
- keby bolo, tak by tam mohli premávať ľubovolné električky, ktoré v Ba máme, takže by sa tam dali napr. v prípade potreby aj nejaké odkloniť a pod. Pre odporcov električky by to ale mohol byť signál, že električka už je ukončená a ďalej do Petržalky začnú plánovať nadvlak... (ešte nevieme kto bude primátor a čo vlastne bude presadzovať..)
810zssk
Viem ze toto sa kedysi riesilo v suvislosti s SA ked este nemala slovensku s.r.o., ale posobila tu ako pobocka zahranicnej firmy a zamestnanci dali na sud to ze na nich uplatnovali cesky zakonnik prace.