Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #196658:
Prestup na zast. Lafranconi predsa nie je žiadny problém. Nakoľko v KV sú "nosným systémom" a okrem Dlháčov aj takmer jedinou prevázdovanou formou dopravy, zatiaľ čo v Pretržalke sú to busy, nemôžeš očakávať ich spojenie priamou linkou. Aj keby si našiel vozy na L6 z KV na Bosákovu, tak celý južnejší zvyšok Petržalky + Ovsište + polka Dvorov by z nej museli ďalej prestupovať, takže v kvalite spojenia nevidím rozdiel.
Reply on: Ámos #196655:
Prestup pod Novym mostom na bus. Motat sa z KV do Petrzalky cez Jesenskeho by bol kolosalny nezmysel bez ohladu na to ci tam ide priama linka, alebo nie.
Reply on: Rubber38 #196656:
A L30 a L37 jazdi cez Karlovu Ves? To som si veru nevsimol....
Reply on: tr3mp #196653:
Ak by sa spojili fondü aj s nakupom troflov so zabudovanym systemom od siemensu, ako ho pozname z Viedne, tak by sa mohli nasadit na L63 a L61 a nabijat pri jazde pod dratmi a zvysok ist na baterie. Ziaden prestup navyse by nebolo treba.
Ale to by na magistrate museli rozmyslat dalej ako na spicku svojho nosa. Samozrejme mozme pripomenut ako magistrat rad obstarava u spolocnosti Siemens.
Reply on: Ámos #196655:
Zlúčením L30 / L37 s L91? ? ? Škoda, že by to nesedelo v intervaloch v rannej špičke
Reply on: 810zssk #196652:
A co by si ty navrhol aky spoj KV - Petrzalka?
Reply on: 810zssk #196652:
Pokiaľ nepôjdeš od Rivéry alebo z DD, tak sa aspoň časť cesty električkou viezť budeš ?
Reply on: Ámos #196651:
Toto je presne ten istý problém, ako vznikol po výstavbe trate na Hroboňovej, kde sa vytvoril umelý prestup zo 41-ky na 64-ku. Ak by sa vopred viac rozmýšľalo, zatrolejovala by sa spolu s Hroboňovou celá Drotárska cesta. Niečo podobné hrozí 63-ke, kde sa neplánuje zatrolejovať naraz celá radiála do Lamača, ale len časť Brnianska - Tesco Lamač. Samozrejme, následne sa vytvorí umelý prestup...
Reply on: Ámos #196651:
Tak konkretne z KV ist do Petrzalky elektrickou bude naveky uplna hlupost.
Reply on: 810zssk #196650:
No ak chceme aby tou prvou etapou aj niekto jazdil a nenadaval na nutnost 2xprestupovania na ceste do Ruzinova, Race ci KV, tak tam docasne treba poslat viac liniek. Totiz myslel som si, ze tam bude klasicke obratisko. Taky dlhodielcan zvyknuty dvakrat prestupit pri vyuziti L95 bude musiet prestupit 3x, ak si nechce urobit vylet L1+L32
Nuz tak sa mozme pripravit na dalsi odchod Petrzalcamov z MHD a prepchatie L 84, 84, 94 a 93 a mostov.
No proste paskvil tak ako vzdy z dielne DPB a magistratu.
Reply on: Ámos #196648:
Nie, lebo:
a) tahat tam 4 linky je nezmysel
b) budu tam moct jazdit iba obojsmerne vozy a s nimi by si to vsetko nevyjazdil ani vo sne
c) L2 ma ist na stanicu

Inak osobne by som preferoval aby tam jazdili 3 a 8, ale bohuzial... nevyjazdilo by sa.. plan je ta jednotka.
Reply on: Tedomík #196647:
Cisto subjektivne. Podla mna prave bez loga je to vyrazne lepsie. To logo je cisty gic, lubivy dolnok ktory tam nema co robit.
Reply on: 810zssk #196638:
skutocne? Ja by som ocakaval L3, L8, L2 a L6.
Reply on: Ámos #196633:
Videl som viacero vizualizácií, ale nwm ktoré je správne.

http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/Image.ashx?id_org=700000&id_obrazky=127603&datum=20%2E03%2E2012+15%3A42%3A30
Má byť na začiatku mosta to logo Bratislavy, alebo to má vyzerať takto?
http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/Image.ashx?id_org=700000&id_obrazky=127591&datum=20%2E03%2E2012+15%3A41%3A50

Osobne si myslím, že bez toho loga to vyzerá hrozne
Inak kedy presne mozeme ocakavat nove elektricky v BA, resp. ich skusky/testy na nasich tratiach? Niekde som to cital (bol o tom clanok), ale nejak som zabudol termin (viem, ze trolejbusy maju byt na jar a autobusy teoreticky este tento rok)
Reply on: Petto #196641:
Na Slovensku to nie je nič nereálne. Trať sa postaví, aj keď s omeškaním. EÚ nám peniaze nedá, lebo sa nestihol termín, zhotoviteľ dostane od mesta mastnú pokutu za omeškanie. Ale keďže stavba už bude hotová, tak to bude musieť zaplatiť občan zo svojich daní. A verím tomu, že zhotoviteľ tú možnú pokutu už vopred zapracoval do svojej cenovej kalkulácie a počíta aj s touto variantou.
Reply on: Juraj76 #196643:
Tak ťažko povedať koľko ešte vydržia, pretože veľmi veľa vozov je už v dosť zúfalom stave. Ale je pravda, že Petržalka má veľký nedostatok vozov, tak je dosť nereálne, aby od zajtra nejazdili všetky Ikarusy.
Reply on: patrik24 #196635:
Otázka Sor23 nebola úplne od veci, lebo v máji tohto roku Belfi hovoril, že všetky Ikarusy (Krátke aj kĺbové) budú pre ich stav vyradené. Ale pravdu máš aj ty, že toto bie je možné dodržať, lebo už teraz má Petržalka nedostatok vozidiel. Preto ešte najmenej rok musí DP vydržať s nimi, kým neprídu nové vozidlá.
Reply on: BigMac #196640:
To sa mu to lahko útočí na nejakú Pesu. Ktovie, či by si trúfol aj na CAF, čo na to stn3x?
Reply on: MatejBA #196637:
Vystavba trate do Petrzky sa nemoze predlzit inak zbohom euŕofondy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.