m@rtin: Aby sme to nentahovali donekonecna. Nemam samozrejme dokazy, ze preto ikarus skrachoval, a ze karosa tak postupovala. Len som checl naznacit, ze to nie je nerealna vec. A v principe je mi to jedno.
Ze ikac krahchuje je mi luto preto, ze jeho vysokpodlazne verzie boli lepsie, ako porovntelne karosacke a aj NP boli dobre a min. porovnatelne s citybusom (a osobne sa mi viacej pacili - teda mozem hovorit, len za kratke verzie).
A tiez by som si zelal, ze ak niekeda sa DBP rozhodne kupovat NP busy, tak dufam, ze vynecha agoru, bo si myslim, ze je to najhorsia mozna varianta z dostupnych.
Ze ikac krahchuje je mi luto preto, ze jeho vysokpodlazne verzie boli lepsie, ako porovntelne karosacke a aj NP boli dobre a min. porovnatelne s citybusom (a osobne sa mi viacej pacili - teda mozem hovorit, len za kratke verzie).
A tiez by som si zelal, ze ak niekeda sa DBP rozhodne kupovat NP busy, tak dufam, ze vynecha agoru, bo si myslim, ze je to najhorsia mozna varianta z dostupnych.
Andrej (Anndy008)
1) - myslel som zvysenu podlahu - ne schod - sorry.
No - pod do BA a spytaj sa ludi (obycajnych) na rozdiel medzi k7xx a i4x.
No musim za slovo, lebo nemyslimm, ze by to bolo take zle, ako pises. Asopn v BA. neviem, kde idne ich pouzivaju vo vacsom pocte, ako par kusov.
No proste nemas sancu si ich kupit - lebo zistis, ze vsetko (servis a podobne veci) v madarsku sa ti neooplati a podobne a budes nepriamo vedeny k vyberu karosy. Ver mi, ze sa taketo praktiky velmi velmi casto vyuzivaju v obchodnom svete a je to aj tazko dokazatelne.
Silen zober priklad vasej Skody Suberb a VW passat - to iste auto - nechutna konkurencia, ale myslis, ze VW niekedy "dovoli", aby superb prevalcoval passat?