Reakcia na: PeterC #12557:
pozrel som sa na spojenie Vlčiniec s centrom mesta zo zastávky "Obchodná":-> žel. stanica:
X - L4 v 10 min. intervale je jediná linka pravidelne premávajúca v tejto relácii, L6 sa občasne vyskytne (14:20, 15:20)
A - iba L4 v 20 min. intervale
-> Štúrovo nám.:
X - prekladané intervaly L2 a L5, medzera medzi nimi je 20 min.
A - 40 min. interval L5
-> Polícia:
X - divný to interval L7 (14:07, 14:37, 15:07, 15:37) doplnený občasnou L1 idúcou tesne pred L7 (14:34, 15:34)
A - iba L1 skutočne "raz za hodinu" (14:50, 15:50)
Vysvetlivky:
X - pracovný deň
A - víkend
Sledované preklady a odchody spojov v čase špičky medzi 14:00 - 16:00
Takže, opäť konštatovanie = nič moc.... ?
Vladimír
Ako som už písal, pozitívne hodnotím najmä ujednotenie smeru odchádzajúcich trolejbusov na jednotlivé sídliská. Napr. na Hurbanovej Vlčinčiari budú znova čakať na trolejbus vždy za Tescom, Solinkári a Hájičania zase vždy pri Úrade práce. Žiadne pobehovanie hore-dolu, či náhodou z protismeru trolejbus nepôjde skôr.
Na druhej strane sa nedá nevšímnúť, že sa nám znova vyrojili rôzne doplnkové linky s menším rozsahom výkonov. Nakoľko tieto spojenia nevyužívam, nemôžem nejako zásadne hodnotiť, ale udivuje ma trasa L1 ako aj jej celkový zmysel. Keď už ale musí byť, dúfam, že všetky alebo čo najviac výjazdov a dojazdov trolejbusov (hlavne Vlčince, v menšej miere Solinky) bude včlenených pod spoje tejto linky. Celkovo mám však nedôveru k skladaniu spojenia Závodská - Hálkova - Vlčince AŽ tromi "občasnými" linkami - 1, 6, 7.
Možno je to pokročilou nočnou hodinou, ale zatiaľ vidím jeden potenciálny problém. A tým je Fatranská. Ak opomenieme možnosť cestovať do mesta "atypicky" cez Solinky a Hliny, ostala im len L2 a 5 v nevábnom intervale a len s minimálnym dotykom centra. Nebudem teraz argumentovať číslami (prepravené osoby, či dochádzkové vzdialenosti a jazdné doby). Zatiaľ iba čiste psychologicky - toto bude problém, Fatranská určite začne škriekať za viac spojov do mesta.
Toť môj prvotný názor.