Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Inač možno odbočim teraz od témy ale tak sa mi to začina pačiť ,že ako sa modernizujeme v autobusovej doprave,že sa dostavau do popredia už tie novšie a modernejšie autobusy ktoré nebudu až tak škodiť. ? ?
Reakcia na: irizar #38385:
veď maršrutka nemusí byť vozidlo malých rozmerov, aj keď spravidla býva. Maršrutka je terminus technicus, označujúci neoficiálnu prepravu po vopred známej trase, so zastavovaním na požiadanie kdekoľvek, bez pevného cestovného poriadku. To jest Horúca strela alebo Šarkan. To sú maršrutky. Ak si niekto na takýto biznis kúpi dvanásťmetrový autobus, tým neprestáva byť maršrutkou.
Reakcia na: irizar #38385:
Krucifix, sorry, ten predchádzajúci príspevok sem nepatril, sekol som sa s copy-paste. Keby ho admin vymazal bol by som mu vďačný.

Chcel som sem dať toto: http://www.sadliorbus.sk/City_Bus_Doln%C3%BD_Kub%C3%ADn/
Reakcia na: Papyr #38382:
Poznajú aj v Ružomberku ("Citybus" tam paradoxne nazvali linku do Vlkolínca) a v Dolnom Kubíne (tiež nejaká taká pofidérna trasa obsluhovaná Mercedesom Vario). Ale tam je ten pojem oveľa mladšieho dáta ako v BB, spred pár rokov.
A ešte kdesi sa Citybusom nazývajú maršrutky, ale už neviem kde...
Reakcia na: LUK #38383:
Tak nejako. Myslím že ten "termín" je v pomeroch BB zaužívaný už od vzniku L100 v roku 1994 a odvtedy sa to akosi neustále používa.
Reakcia na: Papyr #38382:
ide o minibusy a bohužiaľ termín "citybusová" vznikol neznámo kde a kedy a prečo... možno pri vzniku niekdajšej linky 100...
osobne mi je ten termín odporný a nepoužívam ho ?
Reakcia na: LUK #38319:
predpokladám, že pod pojmom citybusová rozumiete minibusovú dopravu, teda ciciaky. Prečo aj v úradných dokumentoch verklíkujete ten nezmyselný termín citybusová doprava, ktorý okrem BB nikde nepoznajú? Človek môže nadobudnúť dojem, že sa jedná o dopravu výhradne vozidlami Karosa Renault Citybus. Alebo to naozaj je doprava týmito vozidlami? Prečo sa potom radšej nehovorí o nízkopodlažnej doprave?
Reakcia na: Agent007 #38330:
keď už si si istý, že tam každý má dve autá v garáži, si si istý aj tým, že všetci obyvatelia sú schopní viesť auto, a to v ľubovoľnom čase?
Reakcia na: BB-Schuhu #38357:
k poslednej vete ešte dodávam - a všetky trolejbusy v BB, až na dva kusy, budú mať 20 rokov a viac.

Čo to bude znamenať pre laické povedomie o trolejbusoch, snáď netreba dodávať.
Aspoň vidno aké to je hospodárne. ?
Reakcia na: brefos #38375:
ako je mozne, ze MHD ZV s dominanciou pohonu na CNG ma naklady na km 46,46 SKK???
Reakcia na: kvorka #38376:
Osobne za problem TT povazujem jej organizaciu. To sa Prerova nedotkne
Reakcia na: 810zssk #38374:
pozri sa ako vyzerá MHD TT...podľa toho súdim, podľa celého ich prístupu k doprave ako takej (nielen MHD).

Re #38375 brefos: nejaká drahá suma 95,5 mil. Sk ktorá činí:
21 autobusov s novým agregátom na CNG (staré B732)
4 ks pôvodných autobusov s pohonom na CNG (staré B732)
4 ks záložných autobusov (staré B732)
nového kompresora na stláčanie zemného plynu CNG s hodinovou kapacitou 500 m3, pôvodného funkčného kompresora na stláčanie zemného plynu na CNG s hodinovou kapacitou 150 m3 a servisného náradia...
Reakcia na: kvorka #38373:
Na zaklade coho sudis? SAD TT je iba dopravca, jeho uloha bude zaradit do premavky autobus a vodica a jazdit s tym. O organizacii dopravy, atd. rozhoduje koordinator IDS (ako vo vsetkych slusnych prevadzkach MHD). Autobusy nemaju zle (navyse podmienka je ze tam daju NP vozy) a vodici su rovnaky ako v celej CR (s najvacsiou pravdepodobnostou tam budu jazdit ti isti co tu MHD jazdili predtym).
Reakcia na: Agent007 #38365:
to je zlý ftip s tou SAD TT. nie? Přerov nevie čo ho čaká a neminie...bordel na kolečkách
Reakcia na: 810zssk #38371:
Pardon, vlastne maju celu..

Zaujalo ma toto:
"SAD Trnava by podle podmínek výběrového řízení měla přijít s novými autobusy poháněnými elektřinou nebo plynem. Během pěti let by také všechna vozidla měla být nízkopodlažní."
Reakcia na: BB-Schuhu #38368:
Otazka je ci preberu celu MHD, alebo iba cast 😉
Reakcia na: brefos #38366:
to sú zase raz len obyčajné vyhrážky bez alejkoľvek opory v legislatíve. Žiadnych 90 mil. by nikto nikdy nemusel nikomu platiť. Rovnako ako v BB by nikto nemusel platiť 500 mil.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.