Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: brefos #28151:
Nie som zelezniciar 🙂
Chcem sa opýtať, ten čas, čo majú vodiči nahratý v EmTeste - L11, potrebujem vedeť, kedy to nejako teraz odchádza z Ďumbierskej smerom na AS. Potrebujem tam isť a nechcem ísť prestupom.
Dneska na citybuse už aj to č 11 zakryté papierom. Prečo kyvadlovka? Veď by sa to dalo, že by sa vycapili cp, dalo na transparenty číslo linky a hotovo, bolo by to lepšie pre cestujúcich, i pre samotný Dopravný podnik.
Reakcia na: wizard112 #28163:
ja kvitujem pri "kyvadlovke" to, že premáva skutočne tam, kde je potreba zabezpečiť aspoň stav, aký mal zabezpečiť SAD ZV na úrovni roku 2005. Veď terajší interval 21/22 predstavuje cca 20/30/35 a bývalo 10/15/18. A to je sakra rozdiel.

Kdežto X sú len a len vernou kópiou trolíkov, nič viac - nič menej.
Reakcia na: draxter #28159:
Samozrejme. Veď o porušovaní a nedostatkoch by sa dali písať romány. ?

Re #28161 draxter: Myslel som to tak, že flexibilné vzhľadom nato, že ZV nemá od januára dostatok kĺbových vozidiel. Čiže flexibilná reakcia nato... Ohľadom ostatných vecí sa kometára zdržím. Aby si si to zle nevysvetlil. ?

Ešte by som chcel uviesť zásadný rozdiel medzi x a kyvadlovkou. Kým x sú zbytočné, nakoľko ponúkaná prepravná kapacita trolejbusov je plne postačujúca, nadštandardná oproti x, Sásová je vo všetkých smeroch poddimenzovaná, nehovoriac o tom, že ZV tu nasadzuje staré sólo vraky namiesto kĺbov! ?
Reakcia na: Bystrican. #28154:
nechcem tu niečo napísať na sklo, čo by nebolo vhodné pre istýX ľudí...napíš mi mail, niečo ti odpoviem.
Reakcia na: wizard112 #28153:
okrem toho slova "flexibilné". Po 2 rokoch sa mi to javí ako zlý žart...
Reakcia na: 810zssk #28135:
žiaľ je to tak, keď niekto miesto právnych krokov urobí len tie najprimitívnejšie. Avšak, keďže začal to celé niekto iný, v zásade niekto ďalší to môže skončiť. Nevidím to ako +, ale lepšie ako sedieť na dvore v Kremničke a rátať nepojazdné busy zásluhou SAD Zvolen a ich superúdržby a lá Malaysia Transport Den.
Reakcia na: Bystrican. #28134:
ale veď cesta je tak jednoduchá ako poslať balkáncov svinským krokom späť do paže odkiaľ prišli:
1) o MHD nemajú ani potuchy, stále porušujú zákon
2) cez STK tie ich šroty určite neprejdú všetky /počul som, že sa na ne "niekto" chystá/
3) treba z mesta vykonať kontrolu dodržiavania platnej legislatívy v MHD a v dôsledku niekoľkonásobných porušení a neodstránení predchádzajúcich závad počas 2 rokov (!!!) zrušiť licenciu.

Finito!
Reakcia na: xdeimosx #28126:
a cítiť z nej radioaktivitu ? ?
Reakcia na: adrive #28118:
Ja to poviem inak: len idiot môže povedať, že keď cestujem z Fončordy na stanicu, cestujem medzi 2 a viacerými obcami. Tu už si myslím, že je akákoľvek diskusia zbytočná, a predbežné opatrenie by sa jednoznačne osvedčilo.
Reakcia na: adrive #28111:
že to je jednoducho choré...nič viac, nič menej. Spraviť z capa záhradníka...
Reakcia na: 810zssk #28097:
presne tak. ? Vidím, že sa tu uvažuje...
A ak niekto hovori o DPMBB, ze robi to iste co SADZV tak sa dost myli. Vsak SADZV uplne kopiruje trasu kazdej trolejbusovej linky, pricom licencie ma vydane na primestsku dopravu (sice bez dotacii ako bolo povedane), smradi tu starymi karosami s ceskou SPZ. Porusuje co sa da. Naproti tomu DPMBB len zlepsil dopravu do SASovej, odkedy boli zavedene dlhe linky stav bol nedostacujuci pre tych co sa chceli dostat len na Autobusovu alebo k wubke....teraz je dokonca priam spoenie s autobusovou stanicou co je uplne perfektne kedze blizko je aj na sidlisko zelezncnu stanicu a uplne super je to pre tych co maju velku batozinu. Skratka ja neviem co sa tu stazujete DPMBB sa snazi a snaha sa ceni. Je jasne ze vsetko ma svoje muchy vid pre mna staly trn v oku to jest informovanost.....

Odznela tu ze potom aj polony moze vyhlasit xlinky za marsutky #28143 Re: Totalna somarina....najprv by mu to muselo schvalit mesto coby sa urcite nestalo tym padom isiel za svojou spriaznenou vuckou.... oni vyhlasuju ze tie primestske linky (X) mali licenciu vydanu ovela skor nez trol***usy hovorilo sa o february ale vsak uz vtedy bola podana ziadost o prevadzkovanie trolejbusov na VUCKE....a papier znesie ozaj vsetko....este by ma zaujimalo preco neni stranke vucbb hodeny zoznam dopravnych licencii na rok 2008.....
Reakcia na: Agent007 #28148:
Veľmi trefne napísané. Treba si uvedomiť, že potom, ako si SAD ZV neprenajal autobusy DPM, nemá jednoducho dostatočné kapacity na pokrytie súčasných prepravných potrieb. Nie je totiž žiadna výnimka, keď namiesto 3 či 4 kĺbov ide rozheganý sólo vrak, do ktorého sa všetci ani nedostanú. Takže povedal by som, že je to v súčasnosti asi najlepší krok, čo mohlo mesto pre obyvateľov Sásovej využívajúcich MHD urobiť. To, že v Sásovej situáciu ZV už dlhšie nezvláda, hovorí aj veľka vyťaženosť (niekdedy až preťaženosť) liniek 103+104. Treba sa nato pozerať aj z tej strany. Ale chcem dodať aj to, že takáto forma kyvadlovej dopravy je len krátkodobo riešiaci akútny problém, ktorý v Sásovej skutočne je. Dlhodobo však určite nie. Chápem to teda len ako flexibilné zareagovanie mesta na tento problém. A to, že tieto linky jazdia lacnejšie, ako klasická MHD, je pochopiteľné, nakoľko tieto linky nepremávajú podľa CP a je to teda určitá kompenzácia.

A otázky typu, či DPM potrebuje dotáciu (keď jazdí za iné ceny), či má na to licenciu, prečo nedodržiava cenový výmer, či nie sú CP, sú úplne "odveci", nakoľko je to nepravidelná doprava, teda nemusí mať licenciu, CP a nemusí sa riadiť žiadnym cenovým výmerom (to potom aj ak dopravca xy robí kyvadlovku do nejakého lyžiarskeho strediska zadarmo, má potom právo takýto dopravca na dotáciu na iných dotovaných linkách?). Ja chápem, že to, čo je dnes v BB, je úplne absurdné, ale inak sa to už asi nedá... ?
Reakcia na: irizar #28150:
Horuca strela fungovala preto lebo vyuzivala dieru v zakone ked tato diera zmyzla boli nahrany a potrebovali by suhlas od mesta.....preto tu uz nie su....Takze DPMBB ma povolenie na tuto trasu od mesta to jest objednavatela tzv. kyvadlovej dopravy
810zssk: Inak na okraj, čo tu robíš. Podľa nicku si asi železničiar a preto si mal sa voziť parnou do Šiach. ?
Reakcia na: 810zssk #28143:
Ak chceš prevádzkovať maršrutku, potrebuješ iba koncesiu na nepravidelnú dopravu, ktorú vydáva tuším krajský odbor dopravy (nie som si celkom istý). Ale žiadne iné povolenia nepotrebuješ, pretože na tento typ dopravy zákon jedoducho nemyslí. Preto ich aj môže robiť každý chumaj s ojazdenou dodávkou a béčkovým šoferákom. Stačí, ak si vyhliadne lukratívnu trasu a nanominuje sa na ňu.
Reakcia na: MISIAK693 #28146:
Je vesele, ked nejaky hlupak po 4 strankach kritiky DPMBB zacne tvrdit, ze toto forum nadrziava DPMBB.
Reakcia na: MISIAK693 #28146:
to iste? hmm...
sad zvolen si "objednala" schvalenie "primestskych liniek" v trasach, aby zlikvidovala svojho nastupcu... ked nepomohlo mierne nizsie cestovne, tak vytiahli maxi zlavy...

mesto bb si objednalo u svojej organizacie posilove spoje, nakolko sucasny dopravca mhd na danej trase kasle na potreby cestujucich a zaobera sa vylucne likvidaciou svojho nastupcu...

je to naozaj take iste? je to sice pozoruhodne a ojedinele riesenie, ale v tomto kocurkovskom state asi jedina cesta... klin sa klinom vyraza... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.