Reakcia na: Karol Nagy #12652:
kua, nemam cas.1. trolejbusy likviduje mesto, BBDS si preda az po zruseni drahy
2. BBDS ma licenciu na prevadzku drahy aj vsetky predpodlady. Chyba len licencia na dopravu, co je v podstate formalita.
3. a doprava do Sasovej sa vyriesi sama? Tie autobusy tam budu jednoducho smradit v zapchach dalej a stale viac.
SAD Zvolen si to nezaslúži (teraz ma, bystričania, nezabite).
Karol Nagy
Aj v Lučenci vtedy, v počiatkoch privatizácie vyrábali vlastné autobusy v malých množstvách pod. zn. Slovbus.
Chcem tým povedať to, že obľúbený argument odporcov ekologickej dopravy (žiaľ osvojila si ho aj zvolenská SAD-ka) je, že trolejbusy sa vyrábajú v malých sériách a tak, hoci ich výroba je nenáročnejšia (aj údržba), sú drahšie.
KEBY SA VŠETKY DOPRAVNÉ PODNIKY NAPR. LEN NA SLOVENSKU (Kde je ich päť) prevádzkujúce trolejbusy (vrátane BB) SPOJILI A VYRÁBALI SI SAMI TROLEJBUSY?
URČITE BY BOLI OVEĽA LACNEJŠIE NEŽ KUPOVANÉ AUTOBUSY A SAMOZREJME AJ LACNEJŠIE AKO KUPOVANÉ TROLEJBUSY (v cene, ktorých je najväčšou položkou daň a zisk. Daň nemusíš platiť, keď si niečo vyrábaš sám pre seba)