Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Karol Nagy #12657:
Tak ťa musím vrátiť späť z Mesiaca na Zem. Väčšiu blbosť ako spojiť dopravné podniky a vyrábať si trolejbusy som nepočul.

Prečo?

1) Vypracovanie projektu vozidla, teda zaplatiť inžinierov projektantov atď.
2) Výstavba výrobného podniku
3) Subdodávatelia
4) Homologizácia a skušobná prevádzka vozidla.
5) Zaplatiť zamestnancov výrobného podniku.
6) Marketingová stratégia predaja
7) Odbyt vyrobených vozidiel


Jednoznačne náklady na niečo takéto si ani jedna SAD ani dopravný podnik mesta u nás nemôže dovoliť a je to aj ekonomicky nevýhodné.
Reakcia na: LUK #12669:
Píšete: "Nikto Vás sem nevolal." Majú sem azda prístup len tí, ktorých zavolal LUK. Alebo majú privilégium volavky aj niektorí iní vyvolenci? Pýtal som sa Kamiho, koľko má občianske združenie imhd.sk členov. Nevedel, ale hovoril, že asi len troch (Toľko vyžaduje Ministerstvo vnútra na registráciu občianskeho združenia, pričom jeden musí mať viac ako 15 rokov - ak sa nemýlim). A ani jeden z nich nie je z Banskej Bystrice.

TAK AKÉHO ŽIVÉHO ČLOVEKA, NIE NICKA SA MOŽEM OPÝTAŤ NA PODMIENKY PRISPIEVANIA NA TOTO FÓRUM? A KTO MI POVIE (okrem registra MV SR, ktorý je tiež na webe) mená aspoň tých troch zakladajúcich členov imhd.sk?
Reakcia na: adrive #12668:
Viacerí ma - aj tu podporili s myšlienkou, aby tu bola osobitná sekcia, pododnož alebo dávané denne informácie do noviniek s hlavnými údajmi o petícii:

Koľko je odovzdaných podpisov
Koľko je nahlásených podpisov
Na ktorých verejných miestach sa zbierajú podpisy
Do kedy sa predpokladá zber podpisov
Aké známe osobnosti podporili petíciu
Kedy a kde bude prvé stretnutie zberačov a organizátorov zberu podpisov a pod.

Kým to nie je a nie je ani nič podobné, nemal by mať proti tomu nik, že dávam denne aspoŇ LEN 2 - 3 linky na miesta, kde tieto údaje uverejňované sú, resp. budú. Neviem, či sa Ťa mám prosiť o minimum tolerancie alebo čo. Myslím, že žiadne iné, aj najnezmyselnejšie príspevky Ti tu nezavadzajú.

ALEBO TI ZAVADZIA SAMOTNÁ PETĆIA "SPOLOČNE ZACHRÁŇME TROLEJBUSY" ako rozčuluje napr. poslancov MsZ Ing. M. Tomana, R. Lačného a iných?
SAD BBDS a.s. sa konecne prebrala a umiestnila na svoje stranky dokumenty tykajuce sa vyberu prepravcu MHD v BB.

Link je www.sadbb.sk/mhd_vyber.htm alebo pozrite do aktualne

Odkaz pre webmastera www.poslanec.sk "Bolo by mozno zaujimave zverejnit ich aj na vasej stranke".
Reakcia na: Karol Nagy #12666:
ak sa vám tu nepáči, tak choďte na "VÄČŠINU RELEVANTNÝCH DISKUSNÝCH FÓR" a nespamujte tu!!! Nitko vás sem nevolal. Zrejme vám je ľúto, že toto dsiskusné fórum je JEDINÉ, kam máte ešte voľný prístup... Stačí, že ste už zničili množstvo fór, neničte nám to naše!! ?
Reakcia na: Karol Nagy #12666:
skús si toto fórum prečítať cez wap asi tak sto príspevokov dozadu až teraz. Ozaj to nie je nič príjemné čítať príspevky ako tento: #12660
Reakcia na: dysan #12665:
Srdečná vďaka za info. A čo si myslíš o svojpomocnej výrobe trolejbusov priamo spojenými dopravnými podnikmi?
Reakcia na: adrive #12664:
Niektoré príspevky vkladám do iných fór. Ale reakcie dostávame pochopiteľne úplne iné. A niekedy aj veľmi zaujímavé informácie. Čo máš proti tomu?

Alebo by si chcel, aby toto bolo jediné diskusné fórum, kde sa diskutuje o MHD, trolejbusoch, ekonomike, ekológii, energetike, o všetkom, keďže všetko so všetkým suvisí?

Mne napr. najviac vadí na tomto "fóre", čo v skutočnosti je skor nejakou knihou návštev, odkazovkou, než diskusným fórom, že sa tu nedajú otvárať témy (Nebolo by pre mňa podstatné, či tie témy vytvára kvalitný administrátor sám, na návrhy užívateľov alebo si ich vytvárajú užívatelia voľne sami - ako na VÄČŠINE RELEVANTNÝCH DISKUSNÝCH FÓR)!!!
Reakcia na: Karol Nagy #12663:
hltíš všetky možné fóra tými istými príspevkami, v ktorých ukazuješ na existenciu iných fór, a tak dookola. Baví ťa to ešte?
Zaujímavo prebieha diskusia na portáli PROTI PRÚDU - Zachráňme trolejbusovú dopravu v Banskej Bystrici!:
http://www.prop.sk/diskusia/index.php?subpage=forum&s=posts&f=1&t=286&page_is=1#r10133
Priatelia Zeme-CEPA poriadajú zajtra prednášku s diskusiou: Ľudia verzus priehrada. dňa 11. januára 2006 v Banskej Bystrici. v pivárni Červený Rak o 18:00 h. Rozprávanie o zabudnutom údolí jednej rieky, ...
http://www.priateliazeme.sk/cepa/index.php?id=&level=&x=146685

Je to proti výstavbe vodného diela na Slatine, do ktorého sa už údajne investovalo 250 miliónov. Osobne neviem, či som ich odpor proti tomu dielu schopný podporiť. Každopádne si ich opätovne (napr. ich sociologické a psychologické sondy o ľuďoch, ktorí museli opustiť svoj domov) vypočujem.

Odpor voči vodnému dielu na Hrone vo Vlkanovej som asi schopný podporiť (Vyše stokrát som sa tadiaľ plavil na kanoe alebo na kajaku a prišli by sme nielen o quazi povodné brehové porasty s flórou a faunou, ale aj o pekné perejky).

O to viac podporujem trojgeniálny projekt tunela popod Urpín slúžiaci súčasne na:

1. Odvedenie prívalových vôd
2. Cestnú komunikáciu (Keby boli len dva pruhy smer ZV - Brezno, nemuseli by sa ani budovať mimoúrovňové križovatky s cestou I/64
3. Energetické využitie (Odhadujem výškový rozdiel na 15 m) a taká elektráreň by už mohla napájať nielen trolejbusy, ale aj veľkú časť Bystrice
Reakcia na: Karol Nagy #12657:
V Lúčenci sa vyrábal NOVOPLAN a SLOVBUS v Novom Meste nad Váhom.
Dnes sa pripojili pomocou pri zbere podpisov už aj nadácie a občianske združenia. Dohromady v tejto chvíli je známych 11 podpisových miest.

KDE MOŽNO K DNEŠNÉMU DŇU PODPÍSAŤ PETÍCIU (Od dnes už 8 miest, vrátane vo Zvolene a Martine):
http://areopag.christ-net.sk/forum/viewtopic.php?t=1376

ALEBO KLIKNÚŤ NA: www.imhd.sk/bb/temp/peticia_bb.pdf vytlačiť si hárok, získať pár podpisov s trvalým pobytom v ktorejkoľvek obci, meste, aj mimo SR - a poslať na adresu predsedu petičného výboru (uvedený s adresou ako prvý člen petičného výboru)

BB - Fórum - MHD - monitoring, linky
http://areopag.christ-net.sk/forum/viewtopic.php?t=1377

vďaka expressbb-ovi sa rozbehla zaujímavá diskusia aj na téme BB - Fórum - Zachráňme trolejbusovú dopravu v BB:
http://areopag.christ-net.sk/forum/viewtopic.php?t=1369
Reakcia na: Kami #12658:
To má byť čo? Myslím, O. K., že nemáš čas teraz písať o histórii výroby autobusov a trolejbusov na Slovensku. Ale niekedy môžeš hodiť linky, príp. aj doporučenú literatúru - knigy, články, zborníky...

Ale čo majú byť tie Tvoje tri odpovede? Otázky predsa mali byť aspoň pre Teba jasné, keď už nie sú jasné pre poslanca Lačného. Otázky sú:

1. SI ZA LIKVIDOVANIE TROLEJBUSOVYCH TRATI V BB - ANO - NIE?

2. SI ZA OBNOVENIE PREVADZKY TROLEJBUSOV - ANO - NIE?

3. SI ZA DOSTAVBU TROLEJBUSOVYCH TRATI DO SASOVEJ - ANO - NIE?

TAKŽE TVOJE ODPOVEDE ASI SÚ:

1. NIE
2. ÁNO
3. ÁNO

Alebo si odpovedal Lačnému? Potom prepáč ak som čítal nepozorne. A Lačnému terba odpovedať podľa môjho názoru - a poriadne. NECH VŠETCI VIDIA, ŽE KRÁLIK TU NIE JE JEDINOU ŠKODNOU.
Reakcia na: Karol Nagy #12652:
kua, nemam cas.

1. trolejbusy likviduje mesto, BBDS si preda az po zruseni drahy

2. BBDS ma licenciu na prevadzku drahy aj vsetky predpodlady. Chyba len licencia na dopravu, co je v podstate formalita.

3. a doprava do Sasovej sa vyriesi sama? Tie autobusy tam budu jednoducho smradit v zapchach dalej a stale viac.
Mohol by niekto čo - to pozisťovať okolo výroby (kompletizovaní) autobusov - prototypov zač. 90. rokov vo Zvolene? Mali to robiť s nejakými Poliakmi pod zn. Granus. Jeden taký Granus ešte premáva v prímestskej linke v BB.

Aj v Lučenci vtedy, v počiatkoch privatizácie vyrábali vlastné autobusy v malých množstvách pod. zn. Slovbus.

Chcem tým povedať to, že obľúbený argument odporcov ekologickej dopravy (žiaľ osvojila si ho aj zvolenská SAD-ka) je, že trolejbusy sa vyrábajú v malých sériách a tak, hoci ich výroba je nenáročnejšia (aj údržba), sú drahšie.

KEBY SA VŠETKY DOPRAVNÉ PODNIKY NAPR. LEN NA SLOVENSKU (Kde je ich päť) prevádzkujúce trolejbusy (vrátane BB) SPOJILI A VYRÁBALI SI SAMI TROLEJBUSY?

URČITE BY BOLI OVEĽA LACNEJŠIE NEŽ KUPOVANÉ AUTOBUSY A SAMOZREJME AJ LACNEJŠIE AKO KUPOVANÉ TROLEJBUSY (v cene, ktorých je najväčšou položkou daň a zisk. Daň nemusíš platiť, keď si niečo vyrábaš sám pre seba)
Reakcia na: Petik #12649:
Netreba ist az do Prahy, staci ist do Zvolena. Napr. byvala linka c.11 Aut.stanica-Kovacova, ktora je momentalne primestska. Platila tam tarifa MHD v ramci mesta a na Kovacovu primestska. Teda listok v ramci mesta stal 12 Sk, na Kovacovu (co je o par dalej) len 10 Sk. Teda listok Centrum - Zapad bol drahsi ako listok Centrum - Kovacova. Ludia, ktori cestovali v ramci mesta to riesili tak, ze si kupovali listky na Kovacovu, aj ked cestovali v ramci mesta (co vsak vodici riesili tak, ze kedze v ramci mesta si nik listok nekupil, tak jednoducho na zastavke na sidlisku Zapad nezastavili a ludia sa museli viezt az na Kovacovu) ?
Reakcia na: Kami #12630:

Neparkuje v colnom pasme, ale na pozemku firmy Apolo-Trans s.r.o.
Vážený pán prednosta Obvodného úradu, Ing. Martin Baník ( banik.martin@bb.vs.sk )


veľmi ma potešila Vaša podpora petície „spoločne zachráňme trolejbusy v Banskej Bystrici. Viem niečo aj o Vašich dlhoročných snaženiach o nápravu nedostatkov MHD v Banskej Bystrici. Viem, že ste tiež profesijne dopravákom. Aj preto ako vládny nominant na vašom terajšom poste patríte nepochybne k najkompetetntnejším k zodpovedaniu tejto otázky:

Ako je možné, že štát (napr. cez Ministerstvo dopravy), ktorého Fond národného majetku, ktorý je 51% vlastníkom SAD BBDS, a. s. akoby vôbec do chodu tohto podniku nezasahoval?

Je podľa Vás napr. možné, že by „česka SAD BB, ich (trolejbusy) uz asi aj tak predala a hra s vami a obcanmi trapne divadlo,“ ako mi napísal Váš poslanecký kolega Richard Lačný mohla tak urobiť bez súhlasu VÄČŠINOVÉHO VLASTNÍKA - SLOVENSKEJ REPUBLIKY?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.