Reakcia na: Karol Nagy #12657:
Tak ťa musím vrátiť späť z Mesiaca na Zem. Väčšiu blbosť ako spojiť dopravné podniky a vyrábať si trolejbusy som nepočul.Prečo?
1) Vypracovanie projektu vozidla, teda zaplatiť inžinierov projektantov atď.
2) Výstavba výrobného podniku
3) Subdodávatelia
4) Homologizácia a skušobná prevádzka vozidla.
5) Zaplatiť zamestnancov výrobného podniku.
6) Marketingová stratégia predaja
7) Odbyt vyrobených vozidiel
Jednoznačne náklady na niečo takéto si ani jedna SAD ani dopravný podnik mesta u nás nemôže dovoliť a je to aj ekonomicky nevýhodné.
Karol Nagy
Koľko je odovzdaných podpisov
Koľko je nahlásených podpisov
Na ktorých verejných miestach sa zbierajú podpisy
Do kedy sa predpokladá zber podpisov
Aké známe osobnosti podporili petíciu
Kedy a kde bude prvé stretnutie zberačov a organizátorov zberu podpisov a pod.
Kým to nie je a nie je ani nič podobné, nemal by mať proti tomu nik, že dávam denne aspoŇ LEN 2 - 3 linky na miesta, kde tieto údaje uverejňované sú, resp. budú. Neviem, či sa Ťa mám prosiť o minimum tolerancie alebo čo. Myslím, že žiadne iné, aj najnezmyselnejšie príspevky Ti tu nezavadzajú.
ALEBO TI ZAVADZIA SAMOTNÁ PETĆIA "SPOLOČNE ZACHRÁŇME TROLEJBUSY" ako rozčuluje napr. poslancov MsZ Ing. M. Tomana, R. Lačného a iných?