"kratsie vzdialenosti nizsie ako v MHD - od 8 do mozno 18 Sk."
Spravne ma byt:
"na kratsie vzdialenosti je cestovne nizsie ako v MHD, na dlhsie vyssie - od 8 do mozno 18 Sk."
Ucelovo zavadza pokial ide o trolejbusy.
Rozsiahlo porusuje zakony. Prepravny poriadok som nevidel tak neviem.
Nema vytvorene zazemie pre autobusy, zrejme ani pre vodicov. Parkuje v colnom pasme.
Neinformuje spravne, uplne a vcas o platnej tarife.
Napriek deklaraciam nebol na niektore spoje vobec vypraveny autobus (vikendove 8/1815 a podobne).
Autobusy nie su spravne oznacene (ZIADNY nie je uplne a spravne oznaceny!) a mnohe vobec nie su vhodne na MHD.
Z MHD boli vynate linky 51 - 56 a 94. O tom sa nehovori, ze nie su zahrnute v baliku liniek ktore ma mesto dotovat 31,8 mil. Sk. Na tychto linkach plati (bude platit) ine cestovne, kratsie vzdialenosti nizsie ako v MHD - od 8 do mozno 18 Sk. Pokial na jednej trase bude premavat linka s cestovnym 8 Sk (dotovana VUC) a s cestovnym 14 Sk (dotovana mestom), nejde o tunelovanie mesta??
Cestujuci v okresoch BB a BR nemozu pouzit jeden cestovny doklad (cipovu kartu) na cestovanie v mestskej a primestskej doprave.
Pokial chce SAD Zvolen zvysit urovnen cestovania pouzivanim dvojdverovych autobusov a prepravovat iba sediacich cestujucich, musi bud zvysit cestovne, alebo znizit intervaly na linkach. Ak niekto musi stat, je potom dopravca povinny pristavit dalsi autobus. Navyse tieto 2-dveraky by mali byt nizkopodlazne aspon v prednej casti!
Pozerajuc vcerajsie spokojne vyjadrenia cestujucich a dnesne preplnene autobusy mi napadla iba jedna vec.
Este par dni budu spokojni. Sa im ani necudujem - po 10 dnoch sa konecne odvezu. Ale uz o par dni sa zacny pytaj, preco sa musia takto vozit a ci je to dostojne.
Dnes boli autobusy plnsie. Ludia uverili ze MHD funguje a tak nechali auta doma a chceli sa odviezt MHD. To ale nemali robit...
Nemali dobry pristup k ludom (vlastnym aj k cestujucim).
Nevedeli dobre odkomunikovat potrebu dotacie v roku 2005, potom sa tu hovori len o natrcenej ruke a obmedzovaniu spojov. Ze sa neda jazdit zadarmo (hoci sa o to SAD ZV, nielen ? , pokusa) je predsa jasne.
Zanedbavali beznu udrzbu. Inak by nemohli byt potrhane mechy na niektorych klbakoch, vsetky autobusy by kurili (aj najstarsie GO Karosy), nebolo by vidno hrdzu a pod.
Nedodrziavali zakon 164/1996, 168/1996 a prepravny poriadok.
Nezabezpecili dostatok klbovych autobusov.
Nezvysili zlavu pri prestupe uz davno (ponuka od 1.1.2006).
MHD BB a.s. nema zamestancov. Tam sa robi len uctovnictvo.
Muron samozrejme nie je v BBDS, v organoch oboch spolocnosti je Korniet. Avsak za MHD BB podpisoval Muron a Adamcova.
BBDS nieco za prenajaty majetok platila, hoci nie vo vyske odpisov. V roku 2005 to uz bolo 35 mil. (teda nie 0 Sk), co sa rovnalo aj dotacii mesta na vozidla.
A na zaver Karol. Prosim Ta obmedz svoje duplicitne prispevky.
akoze neviem cim chcu zaposobit na ludi ked si ani nevedia pustit kurenie ved v tejto zime je to hruza v tom buse clovek si povie ze sa zahreje aspon v buse ale skor tam primrzne k sedacke si tyci....107/6:47
Od priateľkinej mamy som sa zase dozvedel, ako včera fungovala MHD:
Z parkoviska mičinská včera mala ísť 10.30, išla až 11.05, aj keď mala ísť 11.15. Vodič tejto 55ky vyberal od ľudí 14 Sk, s odôvodnením, že už sú prímestská doprava a platí nová tarifa, aj keď ešte ďalší vodiči to nerobia.
Ľuďom z Rakytoviec asi onedlho ťažko bude niekto hovoriť, že zlacnela pre nich doprava.
No, v mojom panelaku byvaju traja vodici bystrickej MHD, ktori ziadnu robotu nedostavaju, musia byt len na "pracovisku" od 6.00 do 14.00. To iste hovoria aj o svojich kolegoch. Nenapada ma dovod preco by mali klamat.
bratislavské 15Tr 6601 - 6611 neboli určené pre Temelín? No súhlasím, že po menšej úprave el. výzbroje je to v pohode.
Re #12617 No neviem či bude mať DPB zrovna záujem... ? ?
Vzhĺadom na to, že bratislavské trolejbusy 15Tr 6601 - 6611 sú 750 V trolejbusy, pôvodne určené do Banskej Bystrice (kde by však v čase dodania nemali čo robiť), tak to asi problém nebude.
Tak to je poho ? Ak by radnym v BB ten diabolsky plan so zrusenim trolejbusov nedajboze vysiel, tak sa tesim na BB trolejbusy v BA, hlavne tie po GO ? ? ? ? ? ? ?
nič netreba prerábať... 750V ti na 600V pôjde - opačne nie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami
Ucelovo zavadza pokial ide o trolejbusy.
Rozsiahlo porusuje zakony. Prepravny poriadok som nevidel tak neviem.
Nema vytvorene zazemie pre autobusy, zrejme ani pre vodicov. Parkuje v colnom pasme.
Neinformuje spravne, uplne a vcas o platnej tarife.
Napriek deklaraciam nebol na niektore spoje vobec vypraveny autobus (vikendove 8/1815 a podobne).
Autobusy nie su spravne oznacene (ZIADNY nie je uplne a spravne oznaceny!) a mnohe vobec nie su vhodne na MHD.
Z MHD boli vynate linky 51 - 56 a 94. O tom sa nehovori, ze nie su zahrnute v baliku liniek ktore ma mesto dotovat 31,8 mil. Sk. Na tychto linkach plati (bude platit) ine cestovne, kratsie vzdialenosti nizsie ako v MHD - od 8 do mozno 18 Sk. Pokial na jednej trase bude premavat linka s cestovnym 8 Sk (dotovana VUC) a s cestovnym 14 Sk (dotovana mestom), nejde o tunelovanie mesta??
Cestujuci v okresoch BB a BR nemozu pouzit jeden cestovny doklad (cipovu kartu) na cestovanie v mestskej a primestskej doprave.
Pokial chce SAD Zvolen zvysit urovnen cestovania pouzivanim dvojdverovych autobusov a prepravovat iba sediacich cestujucich, musi bud zvysit cestovne, alebo znizit intervaly na linkach. Ak niekto musi stat, je potom dopravca povinny pristavit dalsi autobus. Navyse tieto 2-dveraky by mali byt nizkopodlazne aspon v prednej casti!