Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: adrive #12635:
zabudol som sa ešte spýtať, či je niekde k nahliadnutiu zmluva medzi SAD ZV a mestom?
Reakcia na: Kami #12630:
odkiaľ máš tie informácie? Hlavne o linkách 51 - 56? Myslím, že keby toto vedeli aj ľudia cestujúci týmito linkami (pomaly sa dozvedajú), tak by neboli až taký spokojní so stavom, ktorý je teraz.
čo sa ZV oháňa trolejbusmi??? šak nemajú na ne licencie, tak nechápem, ako si vôbec môžu dovoliť sa na ne vyhovárať!!!!
Reakcia na: adrive #12631:
lenze kym BBDS chybalo do vypravy zopar klbakov (5 novych by stacilo aj s rezervou na udrzbu), Zvolenu chyba asi 40 ak ratam aj presovske Ikarusy.
Reakcia na: Kami #12630:
"kratsie vzdialenosti nizsie ako v MHD - od 8 do mozno 18 Sk."
Spravne ma byt:
"na kratsie vzdialenosti je cestovne nizsie ako v MHD, na dlhsie vyssie - od 8 do mozno 18 Sk."
Reakcia na: Kami #12628:
"Nezabezpecili dostatok klbovych autobusov."
Myslím, že toto nebude/bol len problém SAD BBDS, ale aj SAD ZV
Reakcia na: Kami #12628:
A teraz SAD Zvolen

Ucelovo zavadza pokial ide o trolejbusy.
Rozsiahlo porusuje zakony. Prepravny poriadok som nevidel tak neviem.
Nema vytvorene zazemie pre autobusy, zrejme ani pre vodicov. Parkuje v colnom pasme.
Neinformuje spravne, uplne a vcas o platnej tarife.
Napriek deklaraciam nebol na niektore spoje vobec vypraveny autobus (vikendove 8/1815 a podobne).
Autobusy nie su spravne oznacene (ZIADNY nie je uplne a spravne oznaceny!) a mnohe vobec nie su vhodne na MHD.
Z MHD boli vynate linky 51 - 56 a 94. O tom sa nehovori, ze nie su zahrnute v baliku liniek ktore ma mesto dotovat 31,8 mil. Sk. Na tychto linkach plati (bude platit) ine cestovne, kratsie vzdialenosti nizsie ako v MHD - od 8 do mozno 18 Sk. Pokial na jednej trase bude premavat linka s cestovnym 8 Sk (dotovana VUC) a s cestovnym 14 Sk (dotovana mestom), nejde o tunelovanie mesta??
Cestujuci v okresoch BB a BR nemozu pouzit jeden cestovny doklad (cipovu kartu) na cestovanie v mestskej a primestskej doprave.

Pokial chce SAD Zvolen zvysit urovnen cestovania pouzivanim dvojdverovych autobusov a prepravovat iba sediacich cestujucich, musi bud zvysit cestovne, alebo znizit intervaly na linkach. Ak niekto musi stat, je potom dopravca povinny pristavit dalsi autobus. Navyse tieto 2-dveraky by mali byt nizkopodlazne aspon v prednej casti!
Pozerajuc vcerajsie spokojne vyjadrenia cestujucich a dnesne preplnene autobusy mi napadla iba jedna vec.

Este par dni budu spokojni. Sa im ani necudujem - po 10 dnoch sa konecne odvezu. Ale uz o par dni sa zacny pytaj, preco sa musia takto vozit a ci je to dostojne.

Dnes boli autobusy plnsie. Ludia uverili ze MHD funguje a tak nechali auta doma a chceli sa odviezt MHD. To ale nemali robit...
Ake boli nedostatky BBDS:

Nemali dobry pristup k ludom (vlastnym aj k cestujucim).
Nevedeli dobre odkomunikovat potrebu dotacie v roku 2005, potom sa tu hovori len o natrcenej ruke a obmedzovaniu spojov. Ze sa neda jazdit zadarmo (hoci sa o to SAD ZV, nielen ? , pokusa) je predsa jasne.
Zanedbavali beznu udrzbu. Inak by nemohli byt potrhane mechy na niektorych klbakoch, vsetky autobusy by kurili (aj najstarsie GO Karosy), nebolo by vidno hrdzu a pod.
Nedodrziavali zakon 164/1996, 168/1996 a prepravny poriadok.
Nezabezpecili dostatok klbovych autobusov.
Nezvysili zlavu pri prestupe uz davno (ponuka od 1.1.2006).
Reakcia na: S499.1023 #12609:

Aj tak sú to všetko peanuts, ty máš napájanie 25 kV, 50 Hz. ? Na teba sa len tak nikto nechytá. ?
Reakcia na: S499.1023 #12611:

Ďakujem, potvrdil si moju teóriu, ktorú som sa bál vysloviť nahlas. ?
Reakcia na: Karol Nagy #12589:
MHD BB a.s. nema zamestancov. Tam sa robi len uctovnictvo.
Muron samozrejme nie je v BBDS, v organoch oboch spolocnosti je Korniet. Avsak za MHD BB podpisoval Muron a Adamcova.

BBDS nieco za prenajaty majetok platila, hoci nie vo vyske odpisov. V roku 2005 to uz bolo 35 mil. (teda nie 0 Sk), co sa rovnalo aj dotacii mesta na vozidla.

A na zaver Karol. Prosim Ta obmedz svoje duplicitne prispevky.
akoze neviem cim chcu zaposobit na ludi ked si ani nevedia pustit kurenie ved v tejto zime je to hruza v tom buse clovek si povie ze sa zahreje aspon v buse ale skor tam primrzne k sedacke si tyci....107/6:47
Od priateľkinej mamy som sa zase dozvedel, ako včera fungovala MHD:

Z parkoviska mičinská včera mala ísť 10.30, išla až 11.05, aj keď mala ísť 11.15. Vodič tejto 55ky vyberal od ľudí 14 Sk, s odôvodnením, že už sú prímestská doprava a platí nová tarifa, aj keď ešte ďalší vodiči to nerobia.

Ľuďom z Rakytoviec asi onedlho ťažko bude niekto hovoriť, že zlacnela pre nich doprava.
inca: tak možno im (radšej 😛 ) nič robiť nedajú, ale iným dávajú - a to mám overené...
Reakcia na: Puki #12619:
Ani za socialistického plánovania sa nevyrábali trolejbusy pre prevádzku, ktorá se ešte nedostala za štádium úvah:-).
Reakcia na: LUK #12600:

No, v mojom panelaku byvaju traja vodici bystrickej MHD, ktori ziadnu robotu nedostavaju, musia byt len na "pracovisku" od 6.00 do 14.00. To iste hovoria aj o svojich kolegoch. Nenapada ma dovod preco by mali klamat.
Reakcia na: S499.1023 #12616:
bratislavské 15Tr 6601 - 6611 neboli určené pre Temelín? No súhlasím, že po menšej úprave el. výzbroje je to v pohode.
Re #12617 No neviem či bude mať DPB zrovna záujem... ? ?
Reakcia na: S499.1023 #12617:
Tak to je potom v poho, dufam, ze DPB bude mat zaujem ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.