Reakcia na: Petik #12649:
Netreba ist az do Prahy, staci ist do Zvolena. Napr. byvala linka c.11 Aut.stanica-Kovacova, ktora je momentalne primestska. Platila tam tarifa MHD v ramci mesta a na Kovacovu primestska. Teda listok v ramci mesta stal 12 Sk, na Kovacovu (co je o par dalej) len 10 Sk. Teda listok Centrum - Zapad bol drahsi ako listok Centrum - Kovacova. Ludia, ktori cestovali v ramci mesta to riesili tak, ze si kupovali listky na Kovacovu, aj ked cestovali v ramci mesta (co vsak vodici riesili tak, ze kedze v ramci mesta si nik listok nekupil, tak jednoducho na zastavke na sidlisku Zapad nezastavili a ludia sa museli viezt az na Kovacovu) ?
SAD Zvolen si to nezaslúži (teraz ma, bystričania, nezabite).
Karol Nagy
veľmi ma potešila Vaša podpora petície „spoločne zachráňme trolejbusy v Banskej Bystrici. Viem niečo aj o Vašich dlhoročných snaženiach o nápravu nedostatkov MHD v Banskej Bystrici. Viem, že ste tiež profesijne dopravákom. Aj preto ako vládny nominant na vašom terajšom poste patríte nepochybne k najkompetetntnejším k zodpovedaniu tejto otázky:
Ako je možné, že štát (napr. cez Ministerstvo dopravy), ktorého Fond národného majetku, ktorý je 51% vlastníkom SAD BBDS, a. s. akoby vôbec do chodu tohto podniku nezasahoval?
Je podľa Vás napr. možné, že by „česka SAD BB, ich (trolejbusy) uz asi aj tak predala a hra s vami a obcanmi trapne divadlo,“ ako mi napísal Váš poslanecký kolega Richard Lačný mohla tak urobiť bez súhlasu VÄČŠINOVÉHO VLASTNÍKA - SLOVENSKEJ REPUBLIKY?