Zatiaľ nemám čas na podrobnejšiu odpoveď, príklady zo sveta. Len mi, prosím Ťa povedz: Keď mohli vyrábať autobusy takmer na kolene - a lacnejšie než veľké firmy samotné dopravné závody, resp. opravárenské dieľne, ktoré sa od nich odtrhli a sprivatizovali (Zvolen, Lučenec, NOvé Mesto nad Váhom), prečo by takúto výrobu nemohli realizovať aj spojené dopravné podniky.
K tomu Tvojmu výpočtu, čo všetko treba by som ešte skromne doplnil:
" Ešte k petícii - NIKDY SOM SA NEVYSLOVIL PROTI! - to je demagógia, ktorú veľmi dobre poznám"
Písali ste pred Silvestrom, že petícia nemá zmysel, že je už neskoro. Nájdem Vám to. Ak nie, ochotne sa ospravedlním. Len majte strpenie, lebo ako iste súhlasíte, toto nie je ani fórum, všetko ide za sebou, ja to mám posťahované asi v 70 súboroch, nemal som to kedy dávať dokopy, nie je tu vyhľadávač..."
"Nešéfujem žiadnej kancelárii na Kapitulskej 13, ale viem isto o tom, že pokiaľ ich autori petície oslovia s prosbou o pomoc, určite sa pokúsia nejako pomôcť pri zbieraní podpisov, ale tiež majú svoj pracovný režim a nemôžem sa ja za nich k niečomu takému vyjadrovať. Kontakt je na www.cko.sk"
Vychádzal som z toho, že v adresári BB MVO ste uvedený ako kontaktná osoba pre O. Z. Občania v akcii. Platí to ešte? Ak aj nie, iste každý uzná, že označenie niekoho za šéfa občianskeho združenia nie je nadávkou.
Moje napomenutia nesmerujú v tomto len na Vás, ale aj na autorov petície, členov petičného výboru, ktorí najprv priznali, že o organizovaní petície nič nevedia, ale ani neskor a dodnes neprejavili dosť záujmu v tejto stránke. Nevadí, hlavne že majú kamošov, ktorí im už tú spústu podpisov zozbierali. Ale ja sa nikdy neuspokojím ani so sebou, ani so stavom , keď možno vykonať oveľa viac...
Ak autori, ktorí asi ešte nikdy neboli vo Vašej kancelárii (Prečo dávate kontakt len na CKO, keď ste tam hádam spolu aj Vy - OVA), hádam nechcete, aby som tam chodil sám, ako som bol už aj v iných ončianskych združeniach - a úspešne. Autorom petície som ponúkol poslať adresy banskobystrických občianskych združení. Zatiaľ neprejavili záujem - aspoň kým som to tu stíhal prelistzovať.
"Moja ponuka k uvádzaniu miest do komentárov na poslanca.sk, kde sa dá podpisovať bola daná ako POMOC PETÍCII a nie ako KONKURENCIA! Kto to nechápe, ... ermm"
Som rád, že to tak deklarujete. Ešte radšej by som bol, aby Vaša ponuka mala už konečne aj nejaký ohlas.
láskavo nevytrhávajte moje slová z kontextu! Povedal som, že "ak sa vám tu nepáči, tak sem nechoďte, nikto vás sem nevolal" V opačnom prípade sa nesťažujte, že vám toto DF nevyhovuje... Howgh... Viac niet o čom... ?
Tak ťa musím vrátiť späť z Mesiaca na Zem. Väčšiu blbosť ako spojiť dopravné podniky a vyrábať si trolejbusy som nepočul.
Prečo?
1) Vypracovanie projektu vozidla, teda zaplatiť inžinierov projektantov atď.
2) Výstavba výrobného podniku
3) Subdodávatelia
4) Homologizácia a skušobná prevádzka vozidla.
5) Zaplatiť zamestnancov výrobného podniku.
6) Marketingová stratégia predaja
7) Odbyt vyrobených vozidiel
Jednoznačne náklady na niečo takéto si ani jedna SAD ani dopravný podnik mesta u nás nemôže dovoliť a je to aj ekonomicky nevýhodné.
Píšete: "Nikto Vás sem nevolal." Majú sem azda prístup len tí, ktorých zavolal LUK. Alebo majú privilégium volavky aj niektorí iní vyvolenci? Pýtal som sa Kamiho, koľko má občianske združenie imhd.sk členov. Nevedel, ale hovoril, že asi len troch (Toľko vyžaduje Ministerstvo vnútra na registráciu občianskeho združenia, pričom jeden musí mať viac ako 15 rokov - ak sa nemýlim). A ani jeden z nich nie je z Banskej Bystrice.
TAK AKÉHO ŽIVÉHO ČLOVEKA, NIE NICKA SA MOŽEM OPÝTAŤ NA PODMIENKY PRISPIEVANIA NA TOTO FÓRUM? A KTO MI POVIE (okrem registra MV SR, ktorý je tiež na webe) mená aspoň tých troch zakladajúcich členov imhd.sk?
Viacerí ma - aj tu podporili s myšlienkou, aby tu bola osobitná sekcia, pododnož alebo dávané denne informácie do noviniek s hlavnými údajmi o petícii:
Koľko je odovzdaných podpisov
Koľko je nahlásených podpisov
Na ktorých verejných miestach sa zbierajú podpisy
Do kedy sa predpokladá zber podpisov
Aké známe osobnosti podporili petíciu
Kedy a kde bude prvé stretnutie zberačov a organizátorov zberu podpisov a pod.
Kým to nie je a nie je ani nič podobné, nemal by mať proti tomu nik, že dávam denne aspoŇ LEN 2 - 3 linky na miesta, kde tieto údaje uverejňované sú, resp. budú. Neviem, či sa Ťa mám prosiť o minimum tolerancie alebo čo. Myslím, že žiadne iné, aj najnezmyselnejšie príspevky Ti tu nezavadzajú.
ALEBO TI ZAVADZIA SAMOTNÁ PETĆIA "SPOLOČNE ZACHRÁŇME TROLEJBUSY" ako rozčuluje napr. poslancov MsZ Ing. M. Tomana, R. Lačného a iných?
ak sa vám tu nepáči, tak choďte na "VÄČŠINU RELEVANTNÝCH DISKUSNÝCH FÓR" a nespamujte tu!!! Nitko vás sem nevolal. Zrejme vám je ľúto, že toto dsiskusné fórum je JEDINÉ, kam máte ešte voľný prístup... Stačí, že ste už zničili množstvo fór, neničte nám to naše!! ?
Niektoré príspevky vkladám do iných fór. Ale reakcie dostávame pochopiteľne úplne iné. A niekedy aj veľmi zaujímavé informácie. Čo máš proti tomu?
Alebo by si chcel, aby toto bolo jediné diskusné fórum, kde sa diskutuje o MHD, trolejbusoch, ekonomike, ekológii, energetike, o všetkom, keďže všetko so všetkým suvisí?
Mne napr. najviac vadí na tomto "fóre", čo v skutočnosti je skor nejakou knihou návštev, odkazovkou, než diskusným fórom, že sa tu nedajú otvárať témy (Nebolo by pre mňa podstatné, či tie témy vytvára kvalitný administrátor sám, na návrhy užívateľov alebo si ich vytvárajú užívatelia voľne sami - ako na VÄČŠINE RELEVANTNÝCH DISKUSNÝCH FÓR)!!!
Priatelia Zeme-CEPA poriadajú zajtra prednášku s diskusiou: Ľudia verzus priehrada. dňa 11. januára 2006 v Banskej Bystrici. v pivárni Červený Rak o 18:00 h. Rozprávanie o zabudnutom údolí jednej rieky, ... http://www.priateliazeme.sk/cepa/index.php?id=&level=&x=146685
Je to proti výstavbe vodného diela na Slatine, do ktorého sa už údajne investovalo 250 miliónov. Osobne neviem, či som ich odpor proti tomu dielu schopný podporiť. Každopádne si ich opätovne (napr. ich sociologické a psychologické sondy o ľuďoch, ktorí museli opustiť svoj domov) vypočujem.
Odpor voči vodnému dielu na Hrone vo Vlkanovej som asi schopný podporiť (Vyše stokrát som sa tadiaľ plavil na kanoe alebo na kajaku a prišli by sme nielen o quazi povodné brehové porasty s flórou a faunou, ale aj o pekné perejky).
O to viac podporujem trojgeniálny projekt tunela popod Urpín slúžiaci súčasne na:
1. Odvedenie prívalových vôd
2. Cestnú komunikáciu (Keby boli len dva pruhy smer ZV - Brezno, nemuseli by sa ani budovať mimoúrovňové križovatky s cestou I/64
3. Energetické využitie (Odhadujem výškový rozdiel na 15 m) a taká elektráreň by už mohla napájať nielen trolejbusy, ale aj veľkú časť Bystrice
ALEBO KLIKNÚŤ NA: www.imhd.sk/bb/temp/peticia_bb.pdf vytlačiť si hárok, získať pár podpisov s trvalým pobytom v ktorejkoľvek obci, meste, aj mimo SR - a poslať na adresu predsedu petičného výboru (uvedený s adresou ako prvý člen petičného výboru)
To má byť čo? Myslím, O. K., že nemáš čas teraz písať o histórii výroby autobusov a trolejbusov na Slovensku. Ale niekedy môžeš hodiť linky, príp. aj doporučenú literatúru - knigy, články, zborníky...
Ale čo majú byť tie Tvoje tri odpovede? Otázky predsa mali byť aspoň pre Teba jasné, keď už nie sú jasné pre poslanca Lačného. Otázky sú:
1. SI ZA LIKVIDOVANIE TROLEJBUSOVYCH TRATI V BB - ANO - NIE?
2. SI ZA OBNOVENIE PREVADZKY TROLEJBUSOV - ANO - NIE?
3. SI ZA DOSTAVBU TROLEJBUSOVYCH TRATI DO SASOVEJ - ANO - NIE?
TAKŽE TVOJE ODPOVEDE ASI SÚ:
1. NIE
2. ÁNO
3. ÁNO
Alebo si odpovedal Lačnému? Potom prepáč ak som čítal nepozorne. A Lačnému terba odpovedať podľa môjho názoru - a poriadne. NECH VŠETCI VIDIA, ŽE KRÁLIK TU NIE JE JEDINOU ŠKODNOU.
1. trolejbusy likviduje mesto, BBDS si preda az po zruseni drahy
2. BBDS ma licenciu na prevadzku drahy aj vsetky predpodlady. Chyba len licencia na dopravu, co je v podstate formalita.
3. a doprava do Sasovej sa vyriesi sama? Tie autobusy tam budu jednoducho smradit v zapchach dalej a stale viac.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Karol Nagy
Ale čo majú byť tie Tvoje tri odpovede? Otázky predsa mali byť aspoň pre Teba jasné, keď už nie sú jasné pre poslanca Lačného. Otázky sú:
1. SI ZA LIKVIDOVANIE TROLEJBUSOVYCH TRATI V BB - ANO - NIE?
2. SI ZA OBNOVENIE PREVADZKY TROLEJBUSOV - ANO - NIE?
3. SI ZA DOSTAVBU TROLEJBUSOVYCH TRATI DO SASOVEJ - ANO - NIE?
TAKŽE TVOJE ODPOVEDE ASI SÚ:
1. NIE
2. ÁNO
3. ÁNO
Alebo si odpovedal Lačnému? Potom prepáč ak som čítal nepozorne. A Lačnému terba odpovedať podľa môjho názoru - a poriadne. NECH VŠETCI VIDIA, ŽE KRÁLIK TU NIE JE JEDINOU ŠKODNOU.