Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mimi #10530:
Tak su uz nejake spravy z tlacovky?
Krajský stavebný úrad rozhodol zamietnutím odvolania chlapíka z Nového Kališťa v kauze BILLA-Fončorda. Jedná sa o konečné rozhodnutie, voči ktorému sa už nemožno odvolať, je len preskúmateľné súdom podľa § 247 Občianskeho súdneho poriadku.
Toľko sprostostí o záveroch komisie, čo sú schopní si vymyslieť novinári... a jeden z uchádzačov...

Budú Bystričanov voziť Zvolenčania?

Komisia, ktorá posudzovala návrhy vo výberovom konaní na prevádzkovanie mestskej hromadnej dopravy v B. Bystrici, odporučila minulý týždeň primátorovi Jánovi Králikovi, aby prednostne rokoval so spoločnosťou SAD Zvolen. Ak by boli úspešné, v praxi to znamená, že po mnohých desaťročiach skončí „monopol“ SAD-Banskobystrickej dopravnej spoločnosti a od budúceho roka bude zabezpečovať prepravu zvolenská SAD-ka. Komisia totiž vyhodnotila ich ponuku ako najvýhodnejšiu. Do verejnej súťaže, ktorú inicovali poslanci mestského zastupiteľstva, sa prihlásil aj terajší prevádzkovateľ MHD SAD-Banskobystrická dopravná spoločnosť. Definitívne meno nového prevádzkovateľa vyhlási komisia do konca novembra.
Ponuka Zvolenčanov obsahuje väčší rozsah výkonov, zavedenie nových liniek, jednoduchšie tarifné podmienky, rozšírenie zliav a zachovanie cien cestovného na úrovni 15 Sk minimálne v budúcom roku. Podľa dopravného riaditeľa Milana Chabadu pri ročnej dotácii 40 miliónov korún, ktorú ponúka mesto, dokážu znížiť náklady na prevádzku z doterajších vyše 50 Sk na kilometer na sumu asi o desať korún nižšiu. „Garantujeme udržanie výšky terajšieho cestovného a uvažujeme aj o tom, že by sa ceny nemuseli hýbať až do zavedenia eura. Pre vysokoškolákov a deti do šesť rokov dokonca cenu prepravného znížime. V prípade víťazstva sme schopní v roku 2006 kúpiť 50 nových autobusov, čím sa B. Bystrica stane mestom s najmodernejším autobusovým parkom na Slovensku,“ konštatoval. Pokiaľ ide o trolejbusovú dopravu, zvolenská SAD má dve alternatívy. Hoci sú náklady na ňu o polovicu vyššie než na autobusy, vedia ju zachovať. Bolo by to však na úkor nižšieho počtu kúpy autobusov.

Erika Krčová

Smer Dnes Magazín [22. 11. 2005]
#10527: kto tam pojde?? Venujem mu den dovolenky. 😉
Alebo nech nam BBDS venuje zaznam z tlacovky.
Danny to si tiez vybrat cas na tlacovku no to je asi naschval nech im tam nik nepride hlavne nie odporcovia 😞
Reakcia na: Danny #10527:
Aby si niekto nemyslel, ze si nebodaj vymyslam, opravujem zly link: http://banskabystrica.virtualne.sk/

?
Reakcia na: irizar #10521:
a z toho tie dva najnovsie nepatria SAD BBDS ?
A este 1 chutovka (Uz nielen Linda perlí 😉


Oznámenie: TK SAD BBDS o rozvoji dopravnej infraštruktúry v krajskom sídle
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

V stredu 23. novembra o 9.00 h sa v Penzióne Boca, Dolná ul. č. 52, v
Banskej Bystrici uskutoční tlačová konferencia Slovenskej autobusovej dopravy
(SAD) Banskobystrickej dopravnej spoločnosti (BBDS), a. s., Banská Bystrica o
rozvoji dopravnej infraštruktúry v krajskom sídle.
TASR o tom informoval riaditeľ SAD BBDS Igor Korniet.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
www.banskabystrica.virtualne.sk
Reakcia na: LUK #10523:
Ale nehan ho. Dnes som sa nahodou viezol v trolejbuse a aj sa kurilo!!! BOL SOM V NEMOM UZASE ?

Chystal som sa (pri nastupe don) hadat sa so soferom, nech zakuri ?
Reakcia na: S499.1023 #10520:
Posli mi laskavo Cc, nech sa pobavim 🙂
Reakcia na: Danny #10512:
"Náklady na tento ekologickejší druh dopravy činia asi 60 Sk na 1 km. Prevádzkujeme najlacnejšiu trolejbusovú dopravu"

Autor: pete 18.11.2005 23.44 #10498
Naklady na kilometer u DPMP (vratane vselijakych odpisov na vedenie, udrzby atd, atd...): Trolejbusy - 45 Sk

Neklame tu niekto??? ?
irizar: dobre si napisal, v katalogu IMHD. 🙂 On pan Inzinier je z inej firmy. 😛 😃
Reakcia na: Danny #10512:
Podľa čoho počítal pán riaditeľ ten priemerný vek troliniek v BB? Pretože podľa katalógu vozidiel IMHD má drvivá väčšina 15 rokov a iba dva boli dodané pred siedmimi, resp. šiestimi rokmi. Alebo sa zgenerálkované vozidlá považujú za nové?
A ešte, čo presne je tá spomínaná "najmodernejšia trolejbusová technológia?" Em-Testy?
Ten človek si snaď myslí, že mu ľudia zožerú všetko, čo v náhlom návale inšpirácie trepne...
Reakcia na: Papyr #10519:
Súdruhovi Hlásateľovi Bludov som odoslal email s niekoľkými doplňujúcimi otázkami:-D.
Reakcia na: Danny #10512:
Inak, nevychadzam z udivu! V kopcovitej Banskej Bystrici jazdia dost stare trolejbusy zvacsa po rovinatych tratiach. Sak sme si aj robili srandicky, ze na BB ma zhubny vplyv blizka Budapest, kde tiez trolejbusy jazdia v rovinatej casti a do kopcov lezu busy. A co sa tyka veku vozoveho parku, pan direktor evidentne chcel napisat najstarsi a potom sa mu to nepacilo, tak to zmenil na najmladsi 🙂 zabudol pripomenut, ze trolejbusy z roku 1989, napriek dvojnasobnej zivotnosti oproti 8 rokom u busu, uz maju samy 16 rokov a chcu vyradit 🙂
A vobec, zabudol odovodnit, ako je mozne, ze v BB sa MHD vyuziva asi najmenej z krajskych miest (pardon, este existuje TT a TN) a ze v Bystrici su ini otuzilci, ktori dobrovolne denne v peknom pocasi ujdu vzdialenost povedzme sasova-kremnicka PESI!

Tiez je priznacne, ze BB bola jedine mesto, kde ked som prisiel na oficialnu sotonavstevu, ma miestni fandovia prisli vsetci privitat peso alebo na bicykli. V Presove chodime vitat sotonavstevy zasadne trolejbusom 🙂 (a v Pardubiciach zasadne historickym trolejbusom... ale tam je sotous direktorom).

A tiez je krasne, ako v Ceskych Budejoviciach a Ziline permanentne nieco stavaju, ked v Bystrici, ktora ich, ako pan direktor pisu, ucila, sa okrem Tesca nepostavilo od komancov hole nic a uz vobec nie predlzenie drotov po linkach 22 a 25 na Sasovu, coz je conditio vivendi bystrickych trolejbusov.

No a uz vobec nespomenul, ze za vsetkymi tymito problemami stal on sam a mesto. Jdu blejt, velebnosti.
Sranda ze este pred 3 mesiacmi pan Snopko a Korniet boli zasadne proti trolejbusom. Teraz rychlo mlatia prazdnu slamu, aby mali aj dalej teple miestecka. Ja to vidim takto.
Reakcia na: pete #10516:
vsak su skoro vsetky v zivotnosti (16 rokov) 😃
Reakcia na: Danny #10512:
Heh, zaujimalo by ma, akych to ma ten pan Korniet poradcov 🙂

priemerny vek trolejbusov:
BB: 15 rokov
BA: 14 rokov
PO: 13 rokov
ZA: 10 rokov
KE: 9,5 roka

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.